Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Først må jeg si at jeg pleier å ha mange slike tråder:) Jeg sitter da her nå å tenker hva jeg i huleste skal ha til middag idag. Finnes det noen gode retter der ute blandt dere? Jeg har litt lyst på noe med svin eller fisk. Men har lyst til å lage noe "eksotisk"! Noen forslag? 0 Siter
Gjest fisk er snadder Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 kjøp sånne first price torskefileter uten skinn og bein, ris, parisienne fiskesaus og babygulrøtter. torsken vender du i litt mel, salt og pepper og steker de. det er utrolig godt og veldig billig + enkelt å lage!!! (jeg er gutt) heheh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hva med å woke kylling med noen grønnsaker og servere med ris? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Dette hadde vi til middag i helga, det var nydelig: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11125049 Kutta ut spinaten, da, siden den vi fant på butikken ikke gikk gjennom grønnsakskontrollen her i huset. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 kjøp sånne first price torskefileter uten skinn og bein, ris, parisienne fiskesaus og babygulrøtter. torsken vender du i litt mel, salt og pepper og steker de. det er utrolig godt og veldig billig + enkelt å lage!!! (jeg er gutt) heheh Takk for tipset. Det hørtes da godt ut:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hva med å woke kylling med noen grønnsaker og servere med ris? Det er et godt forslag, men det hadde jeg på lørdag:), men det blir nok noe av det igjen snart:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Dette hadde vi til middag i helga, det var nydelig: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11125049 Kutta ut spinaten, da, siden den vi fant på butikken ikke gikk gjennom grønnsakskontrollen her i huset. Takk for forslag:) Det så godt ut. Det må jeg prøve:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.