Gå til innhold

Hva er din BMI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg husker formelen (vekt * vekt / høyde????) så er den rett over 20. Litt varierende fra dag til dag.

Skrevet

23,5 sa den kalkulatoren. Har littegrann å bli kvitt, men det ordner seg med hagearbeid :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

22,5 fikk jeg.

Det varier litt, noen ganger veier jeg mindre, andre mer. Kommer litt an på hvilke medisiner jeg går på, og hvor mye aktivitet jeg klarer og være i.

Gjest Lotus78
Skrevet

Om jeg husker formelen (vekt * vekt / høyde????) så er den rett over 20. Litt varierende fra dag til dag.

Det er høyde * høyde/vekt

Gjest Litt overvektig
Skrevet

25.8 :(((((((

men ejg jobber med saken da :)

Ligger 0.1 foran deg wohoo ;) Jobber oxo med det

Skrevet

Min var 16,6......hva enn det betyr....

Dette har tydeligvis ikke jeg greie på... :(

Skrevet

Min var 16,6......hva enn det betyr....

Dette har tydeligvis ikke jeg greie på... :(

da er du VELDIG undervektig. har du under 18,5 er du undervektig.

tut og kjør
Skrevet

Ligger 0.1 foran deg wohoo ;) Jobber oxo med det

.....om 2 mnd og sjekke forskjellen da :)

Alltid festlig når man er fler om elendigheta :)

Skrevet

da er du VELDIG undervektig. har du under 18,5 er du undervektig.

Da regner den feil på meg...

Jeg er ikke undervektig....har faktisk litt ekstra rundt hele midjen :o).....men muskler eier jeg ikke :o(

Jeg er 1.70 og veier 48

Legen sier jeg skulle ha vært mager med min vekt , men er normalt slank....

Er nok vanskelig og regne BMI når det er forskjell på fett og muskler...

Skrevet

25,9. Jeg burde gå ned 6 kg ifølge den der og jeg vet jeg ser bedre ut når jeg er 6 kilo lettere, men jeg kommer aldri til å klare å holde meg på den vekta. Kalkulatoren foreslår endatil at jeg kan veie mellom 2-17 (!) kg mindre enn jeg gjør nå! Det var ikke så rent lite spenn.... La meg si det sånn, hadde jeg veid 43 kilo hadde jeg sannsynligvis sett ut som et ribba skjellett...

Skrevet

Da regner den feil på meg...

Jeg er ikke undervektig....har faktisk litt ekstra rundt hele midjen :o).....men muskler eier jeg ikke :o(

Jeg er 1.70 og veier 48

Legen sier jeg skulle ha vært mager med min vekt , men er normalt slank....

Er nok vanskelig og regne BMI når det er forskjell på fett og muskler...

bmi'en kan nok stemme da ja, men bmi'en sier ingenting om hvor mye muskler og fett vi har..

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Huff.

Snikende og rolig siste to år...har jeg gått opp i vekt. Nå må jeg gjøre noe. BMI ble 26! Har aldri hatt så høy BMI før...

:-(

Gjest sjøstjerna
Skrevet

25,9. Jeg burde gå ned 6 kg ifølge den der og jeg vet jeg ser bedre ut når jeg er 6 kilo lettere, men jeg kommer aldri til å klare å holde meg på den vekta. Kalkulatoren foreslår endatil at jeg kan veie mellom 2-17 (!) kg mindre enn jeg gjør nå! Det var ikke så rent lite spenn.... La meg si det sånn, hadde jeg veid 43 kilo hadde jeg sannsynligvis sett ut som et ribba skjellett...

Har nettopp testen den greia- og finner også ut at jeg må gå ned i vekt.

Skjønt det visste jeg. Jeg har innsett at vekta har økt... Og startet idag med _det_ sunne kostholdet.

Spiste noen søte og gode blader isbergsalat. Knasende gode og saftige, og jeg spiste med god apetitt. Så tittet jeg ned på salatbladet- og fikk hilse på...bladlus (eller noe som lignet det).

*ikke lyst på salat!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...