Gå til innhold

Faen! *hrmf*

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Litt sur, pga av en aldri så liten smell i trafikken %%gdfkgjdfg odøfigu dnog...

*Veldig glad for at det kun var materielle skader.

*Glad for at egenandelen ikke er mer enn 3000 (for jeg trodde den var 6 laken)

*Glad for at jeg ikke taper bonus, og har gratis leiebil ved reparasjon.

Vel, langsint og sur er jeg i hvertfall ikke. Det går fort over :D Tenk så mye verre det kunne ha blitt om noen ble skadet... *grøss*

Skrevet

Huff!! Det var ikke din feil vel... ;) Godt det gikk bra med deg og andre personer! Ta deg en kopp kaffe (kurerer gruff)

Skrevet

Måtte du komme med denne nå når jeg holder på å psyke meg opp til å kjøre fra jobben til elsklingen i morra! ;o)

Sånt er kjedelig, men som du sier - det viktigste er at ingen ble skadd! :o)

Gjest karate woman
Skrevet

Måtte du komme med denne nå når jeg holder på å psyke meg opp til å kjøre fra jobben til elsklingen i morra! ;o)

Sånt er kjedelig, men som du sier - det viktigste er at ingen ble skadd! :o)

Er du også slik at du gruer deg litt for kjøring? Jeg må ha veien i hodet og må manne meg litt opp.

Skrevet

Er du også slik at du gruer deg litt for kjøring? Jeg må ha veien i hodet og må manne meg litt opp.

Jeg tok lappen i 1993 og kjørte litt de første 2-3 årene, men eksen min klarte fort å ta fra meg det lille jeg hadde klart å opparbeide meg av selvtillit i trafikken så siden har jeg ikke kjørt. :o(

Min nåværende kjæreste synes dette er så ille at han likegodt kjøpte en gamme bil til meg nylig! :o) Jeg har kjørt den en del da, men ikke i byen, det er det som er skummelt synes jeg, når det er mange ting å holde styr på utenfor bilen. Men det går sikkert bra. Håper jeg... :o)

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

Huff da!! Bra du er like hel. Det er jo faktisk viktigere enn alt annet. Lykke til!!

Gjest karate woman
Skrevet

Jeg tok lappen i 1993 og kjørte litt de første 2-3 årene, men eksen min klarte fort å ta fra meg det lille jeg hadde klart å opparbeide meg av selvtillit i trafikken så siden har jeg ikke kjørt. :o(

Min nåværende kjæreste synes dette er så ille at han likegodt kjøpte en gamme bil til meg nylig! :o) Jeg har kjørt den en del da, men ikke i byen, det er det som er skummelt synes jeg, når det er mange ting å holde styr på utenfor bilen. Men det går sikkert bra. Håper jeg... :o)

Jeg må også øve meg på bykjøring, men jeg bor ved en storby der det er rimelig kaos.

Skrevet

Det kommer til å gå så kjempefint!! :D Du er jo drittøff som har kommet så langt at du kan kjøre den biten fra jobben og hjem til kjæresten. Go Lillemus! *heier* ;)

Skrevet

"men eksen min klarte fort å ta fra meg det lille jeg hadde klart å opparbeide meg av selvtillit i trafikken så siden har jeg ikke kjørt. "

*SJOKKERT* - Helt utrolig i vår tidsalder!!

Skrevet

Been there, done that.. vært uheldig flere ganger faktisk, men heldigvis (stort sett) ikke min feil.. ;o) Sånn er det å kjøre i byen. Plutselig gjør noen noe helt idiotisk.. Faren min pleier å si at man skal kjøre som om det ligger en idiot bak hver sving, og jeg tror faktisk han har rett i det med idioten.

Det beste man kan gjøre er å sette seg i bilen og kjøre videre, ta det som en erfaring.. Materielle skader er ergerlig og dyrt, men ingenting å gråte over så lenge ingen ble skadet.

Skrevet

"men eksen min klarte fort å ta fra meg det lille jeg hadde klart å opparbeide meg av selvtillit i trafikken så siden har jeg ikke kjørt. "

*SJOKKERT* - Helt utrolig i vår tidsalder!!

Han er og blir en hysterisk type, sånn er han bare. Han forsøker så godt han kan (muligens ubevisst) nå også, men denne gangen skal han ikke få knekket kjøregleden min. Basta. Kjæresten min støtter meg veldig da, oppmuntrer og skryter av meg - sånn som kjærester skal! :o)

Skrevet

Det kommer til å gå så kjempefint!! :D Du er jo drittøff som har kommet så langt at du kan kjøre den biten fra jobben og hjem til kjæresten. Go Lillemus! *heier* ;)

Han kommer inn til byen med bilen da og så kjører jeg utover, jeg kjører ikke den veien alene ennå altså. :o) Må kjøre den noen ganger med ham ved siden av meg først, men målet er jo at det ikke skal ta så alt for mange ganger før jeg tør gjøre det helt på egenhånd da.

Skrevet

Han er og blir en hysterisk type, sånn er han bare. Han forsøker så godt han kan (muligens ubevisst) nå også, men denne gangen skal han ikke få knekket kjøregleden min. Basta. Kjæresten min støtter meg veldig da, oppmuntrer og skryter av meg - sånn som kjærester skal! :o)

Jeg husker det vi dengangen så på som en "godt voksen dame" (kanskje 45 år?? *he he*) som tok lappen omtrent samtidig med meg (jeg var 18). Da hun skulle ta glattkjøring fase 2 etter 1,5-2 år, kom mannen _kjørendes_ med henne i passasjersetet til glattkjringsbanen. Hun kjørte selvsagt selv rundt der, men etterpå kjørte han henne hjemme igjen..... Det var vel omtrent det eneste hun hadde kjørt siden hun tok lappen...

Jeg tenkte da at dette var siste ekstreme utslag fra den generasjonen...

Men jeg skjlnner nå at også vår generasjon har noen svin på skogen! :-(

Og selv der man ikke har en krakilsk kjæreste å skylde på, har jeg etterhvert oppdaget at ikke så rent få damer på min alder nekter å kjøre andre steder enn til barnehagen og nærbutikken. Jeg må innrømme at jeg synes det er rart.

Skrevet

Er det sant? *vantro* For en type! :(

(ikke rart han er en eks, hehe!)

Skrevet

Er det sant? *vantro* For en type! :(

(ikke rart han er en eks, hehe!)

Jepp. Hysterisk. Rett og slett. Ser det stadig bedre nå som jeg har hele forholdet på avstand.

Skrevet

Jepp. Hysterisk. Rett og slett. Ser det stadig bedre nå som jeg har hele forholdet på avstand.

Men jøss - er han redd for at unga skal sitte på med deg nå, eller?

Skrevet

Men jøss - er han redd for at unga skal sitte på med deg nå, eller?

Jepp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...