Gå til innhold

Morsomt om himmel eller helvete :-)

Anbefalte innlegg

Gjest hihihi
Skrevet

Klipp diskusjon om valg av himmel eller helvete på veggavsien:

"Ååå ja. Himmelen eller helvete... Begge har jo positive og negative sider. La oss se på det:

Himmelen

Pluss: Frisk luft, lys, skyer, god utsikt, perfekte mennesker, vinger, fred og ro.

Minus: Lett å bli forkjøla her oppe, vanskelig å sove med lyset på, lei av å tråkke i bomull, folk med høydeskrekk bør styre unna, kjedelige mennesker, femi kjoler, slit å rydde opp fjær etter seg, og noen ganger er det for rolig.

Helvete

Pluss: God fyring, man kan kose seg foran peisen, grillfester, varm kakao, god musikk, Tyrkisk Pepper.

Minus: Jævlig varmt, mørkt av og til, drittlei grillfester, savner kald Cola, ensformig musikk, hull i tennene pga. Tyrkisk Pepper og for mye S&M.

Klarer ikke å velge. "

Skrevet

I helvete ville jeg også savnet kald cola :) Himmelen virker mer forlokkende ;) Bare jeg slipper å få fjærene opp under nesa!!

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

Heheh, ja du kan så si..Men altså..ER det noen i det hele tatt som tror på himmel og helvete nå i våre dager? En kompis av meg tror på det. At dersom han er snill så kommer han til himmelen. Det er nesten morsomt, men også latterlig. Jeg måtte le litt inni meg så han ikke så det.

Gjest hihihi
Skrevet

Heheh, ja du kan så si..Men altså..ER det noen i det hele tatt som tror på himmel og helvete nå i våre dager? En kompis av meg tror på det. At dersom han er snill så kommer han til himmelen. Det er nesten morsomt, men også latterlig. Jeg måtte le litt inni meg så han ikke så det.

Om noen i det hele tatt tror? Helt sikkert ikke den varianten, da ;-). Ellers: for å si det litt spøkefult: kommer an på hvor i helvete du bor! Mer alvorlig: Iran er vel snart neste stat til å kunne lage helvete, så om andre varianter finnes, er forskjellen neppe så stor....?

Gjest hihihi
Skrevet

I helvete ville jeg også savnet kald cola :) Himmelen virker mer forlokkende ;) Bare jeg slipper å få fjærene opp under nesa!!

hehehe Harpespill på en sky er veldig tregt, men bedre enn en fyrbøter med høygaffel på en uvanlig varmt sted! ;-D Kjekt ved vinger også bare man slipper unna høyspentlinjer! :-)

Mista nikket
Skrevet

Det største minuset med himmelen er vel at jeg ikke treffer noen kjente. Bare perfekte mennesker der

Gjest hihihi
Skrevet

Det største minuset med himmelen er vel at jeg ikke treffer noen kjente. Bare perfekte mennesker der

Å være menneske er vel å feile hele tiden? Synes jeg selv feiler hele tiden, men det er et slags helvete å se tilbake på sånt. Klarer ikke å dy meg:

En prest stod ved himmelporten og klagde til st.Peter:

Presten: - Hvorfor kan jeg ikke komme inn? Det kom jo nettopp en full buss kjørende inn, den slapp inn uten problemer?

St.Peter: Fordi når du preker i kirken, sover alle. Når bussjåføren kjører, ber alle.

Tre menn hadde dødd og banket på perleporten. St.Peter fortalte dem at de bare kunne ta imot én, så den med den grusomste døden skulle komme inn. Nr.1 fortalte slik: - Jeg har lenge trodd att kona har vært utro, og skulle brase hjem og overaske dem. Jeg tok heisen opp til 23. etasje, og løp inn. Men jeg lette overalt og fant ingen, før jeg så to hender som greip fast i balkongen, jeg slo på mannen helt til han falt ned. Men no'n busker tok av for fallet og han overlevde. Da henta jeg kjøleskapet og hev det på han, men da jeg hev falt jeg selv over kanten (og døde). - Ja, Ja, sa St.Peter. Nestemann sin tur. Nr.2 fortalte slik: - Jeg gjorde min vanlige morgengymnastikk i 25. etasje da jeg plutselig falt ned, men to etasjer under fikk jeg tak i en balkong. Men plutselig kom en "Psycho" løpende ut og dreiset løs på meg, så jeg falt. Men noen busker tok av for fallet. TAKK, GUD, tenkte jeg og så opp ... Men derifra fikk jeg et kjøleskap i trynet. (og døde) - OOOH, sa St.Peter. Ok, 3. mann sin tur. Nr.3 fortalte slik: - Jo, St.Peter, du kan jo tenke deg hvordan det er å sitte inni et kjøleskap som faller 23. etasjer ned!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...