Gjest har noen peiling? Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hei! Jeg var med min handikappede mor til et sykehus i en annen by - og måtte derfor sove på sykehus-hotellet der. Regningen betalte jeg selv. Men nå lurer jeg på om jeg ikke kan få igjen noen av disse pengene? Er ikke det rettferdig? Hvem skal jeg isåfall kontakte? 0 Siter
tellus2000 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Trygdekontoret? Du må få legen til å skrive at hun trengte følge, så går du på trygdekontoret. De har faste satser for overnattinger 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Moren din må ha en erklæring på at hun trenger følge. Så tar du kontakt med trygdekontoret. De har faste satser for kost og losji, evnt tapt arbeidsfortjeneste (da trenger du erklæring fra arbeidsgiver at du har vært borte uten lønn) Reisen skal også dekkes, om dere ikke brukte rekvisisjoner. 0 Siter
Gjest har noen peiling? Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176234825' post='3587938] Moren din må ha en erklæring på at hun trenger følge. Så tar du kontakt med trygdekontoret. De har faste satser for kost og losji, evnt tapt arbeidsfortjeneste (da trenger du erklæring fra arbeidsgiver at du har vært borte uten lønn) Reisen skal også dekkes, om dere ikke brukte rekvisisjoner. tusen takk for hjelp! 0 Siter
Gjest har noen peiling? Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Du må få legen til å skrive at hun trengte følge, så går du på trygdekontoret. De har faste satser for overnattinger tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 tusen takk for hjelp! Bare hyggelig ) Jeg har reist så mye med følge, at jeg begynner og kunne dette nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.