Gå til innhold

Huff, sjekk de tenna, da!

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Mye rart man gjør for å 'pynte' seg.

Var ikke akkurat lækkert spør du meg. Men får jo håpe han ikke har måttet bore for å få dette på plass da.

Skrevet

Mye rart man gjør for å 'pynte' seg.

Var ikke akkurat lækkert spør du meg. Men får jo håpe han ikke har måttet bore for å få dette på plass da.

Jeg mener å ha sett at noen bare har det som en løs dings de setter på.

Men under en ferie i Mexico for noen år tilbake, la jeg merke til at det ikke var helt uvanlig med "rammer" i sølv eller gull rundt 2 eller 4 fortenner. Dvs at de hadde fått lagt tynne striper/kanter/rammer i ett av disse metallene rundt kanten på tanna. Og dette hadde ikke sittet fast bare med bruk av klips! ;-)

Vi syntes det så grusomt ut, men folka som hadde det var tydeligvis veldig stolte over at de hadde råd til et slikt statussymbol! ;-)

Skrevet

Det så ut som foliè synes jeg. Huff for en glede....

Gjest som gebiss
Skrevet

Jeg tror det er noe som settes på tennene (ikke festes direkte i tennene). Stygt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...