morsan Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Håper for hans egen skyld at det bare er løspynt fetste utenpå tennene og at han ikke har boret og dermed ødelagt tennene for å få til dette: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/49/497/497350/paulXwallXcopy_1176205067_1176205081.jpg 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Mye rart man gjør for å 'pynte' seg. Var ikke akkurat lækkert spør du meg. Men får jo håpe han ikke har måttet bore for å få dette på plass da. 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Mye rart man gjør for å 'pynte' seg. Var ikke akkurat lækkert spør du meg. Men får jo håpe han ikke har måttet bore for å få dette på plass da. Jeg mener å ha sett at noen bare har det som en løs dings de setter på. Men under en ferie i Mexico for noen år tilbake, la jeg merke til at det ikke var helt uvanlig med "rammer" i sølv eller gull rundt 2 eller 4 fortenner. Dvs at de hadde fått lagt tynne striper/kanter/rammer i ett av disse metallene rundt kanten på tanna. Og dette hadde ikke sittet fast bare med bruk av klips! ;-) Vi syntes det så grusomt ut, men folka som hadde det var tydeligvis veldig stolte over at de hadde råd til et slikt statussymbol! ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det så ut som foliè synes jeg. Huff for en glede.... 0 Siter
Gjest som gebiss Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg tror det er noe som settes på tennene (ikke festes direkte i tennene). Stygt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.