Gjest chrikar Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 jeg har en god venn som er ivrig på kjøttmarkedet på internett, hun møter forskjellige på internett ofte og har sex med de, ofte kjører hun avgårde rimelig langt til folk hun knapt vet fornavnet på. å være glad i sex er vel og bra men det er måten det skjer på som bekymrer meg og for å være ærlig får meg til å se ned på henne først og fremst er jeg bekymret over hva som kan skje og jeg har sagt hva jeg mener om dette også det å ligge med hauger av forskjellige og ukjente men hun sier da bare, tror du sånn om meg??? og blir lei seg. halloooo, hun forteller meg om det hun driver..... overdriver jeg her eller lever jeg i twilight zone nå. jeg er ikke sjalu eller noe sånt, jeg har kjæreste selv men det er en venn helt siden barndommen. hva sier dere??? 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg forstår godt din bekymring, synes ikke du overdriver. Du har din fulle rett til å si ifra hva du mener, jeg forstår at du bryr deg om henne og er redd for at noe skal skje med henne. Men når du har sagt ifra, og fått en slik reaksjon fra hennes side, så tror jeg ikke det er såm mye du kan gjøre desverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.