Gå til innhold

Juhu! Snart hyttetur!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Matteus står på FY-lista, ja... Sammen med Liebfraumilch Heiler von Reisenstein, Madonna, Black Tower, Blue Nun og et par andre... *kvalm*

Dessuten kommer jeg ALDR , ALDRI igjen til å drikke Martini Bianco. Særlig ikke blanda med Sprite. Fytterakkern! :(

Nå fikk du meg til og bli kvalm her... Og minnene om diverse fyllekalas kom tilbake ;o)

Jeg takler ikke lukten av Martini Bianco en gang.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• annegunn

12

• morsan

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176294876' post='3588340]

Nå fikk du meg til og bli kvalm her... Og minnene om diverse fyllekalas kom tilbake ;o)

Jeg takler ikke lukten av Martini Bianco en gang.

Ikke jeg heller... :( Og jeg har aldri vært så dritings at jeg har spydd, asså! Men det tror jeg kanskje er mest på vilje at jeg ikke har gjort, for jeg har utrolig fobi mot spy... Men lukta av Martini Bianco gjør meg skikkelig kvalm, ass! :((

Skrevet

OK! Skal testes ut en gang....! Takk for tipsene dine!

Bare hyggelig! :) Du får melde tilbake om hvordan det smakte, og så får jeg høre om du også blir hekta på Valpolicella-viner. ;)

Skrevet

Ikke jeg heller... :( Og jeg har aldri vært så dritings at jeg har spydd, asså! Men det tror jeg kanskje er mest på vilje at jeg ikke har gjort, for jeg har utrolig fobi mot spy... Men lukta av Martini Bianco gjør meg skikkelig kvalm, ass! :((

Jeg har vel ropt på elgen ett par ganger ;o)

Jeg var på vorspiel på påskeaften, der kom det en med Libefraumilk (Hvordan i svarte skriver jeg det? Har fortrengt det også) og jeg fatter ikke hvordan han klarte og drikke på det, jeg grøsset bare jeg så på flaska.

Skrevet

Har gått glipp av Martini Bianco, jeg.... Kanskje like greit!!!!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176295176' post='3588347]

Jeg har vel ropt på elgen ett par ganger ;o)

Jeg var på vorspiel på påskeaften, der kom det en med Libefraumilk (Hvordan i svarte skriver jeg det? Har fortrengt det også) og jeg fatter ikke hvordan han klarte og drikke på det, jeg grøsset bare jeg så på flaska.

Hahahaha! *kjenne seg igjen*

(med fare som å høres ut som en vinsnobb: Jeg fatter ikke at folk orker å helle i seg det skvipet! jeg var tross alt ung og dum da jeg drakk det!)

;)

Skrevet

Det skal du bare være glad for! ;o)

Skrevet

Du har helt klart ikke gått glipp av noe. ;)

Skrevet

Hahahaha! *kjenne seg igjen*

(med fare som å høres ut som en vinsnobb: Jeg fatter ikke at folk orker å helle i seg det skvipet! jeg var tross alt ung og dum da jeg drakk det!)

;)

Jeg også, ante ikke bedre.

I tillegg var der ei som bare drakk sterke viner, samme hva den smakte, bare prosenten var høy.

Jeg følte at jeg var kommet mange år tilbake i tid ;o)

Skrevet

Matteus står på FY-lista, ja... Sammen med Liebfraumilch Heiler von Reisenstein, Madonna, Black Tower, Blue Nun og et par andre... *kvalm*

Dessuten kommer jeg ALDR , ALDRI igjen til å drikke Martini Bianco. Særlig ikke blanda med Sprite. Fytterakkern! :(

Jeg lurer på om den lista er en fellesnevner hos ganske mange...

Skrevet

Det tror jeg.

*knegg*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176295402' post='3588354]

Jeg også, ante ikke bedre.

I tillegg var der ei som bare drakk sterke viner, samme hva den smakte, bare prosenten var høy.

Jeg følte at jeg var kommet mange år tilbake i tid ;o)

Hmmm... var du på danskebåten eller noe sånn? ;)

Skrevet

Annegunn - du har vel et par vinforslag til meg? Er du enig i mariaflyflys forslag?

Jeg liker altså TØRR hvitvin med god ettersmak og KRAFTIG, gjerne krydret rødvin, med god ettersmak.

Skrevet

Annegunn - du har vel et par vinforslag til meg? Er du enig i mariaflyflys forslag?

Jeg liker altså TØRR hvitvin med god ettersmak og KRAFTIG, gjerne krydret rødvin, med god ettersmak.

Øy! Ikke spør henne nå, da blir jo mine geniale forslag overkjørt av en som har mer peiling! *prestasjonsangst*

;)

Skrevet

Jeg driver og tenker, selvfølgelig.

Barbera d'Alba til lammet. God, fyldig, ikke så streng, ypperlig som kosevin etterpå. Ripassoen til flyfly er også god kosevin, og har du god råd kjøper du en Vino Nobile de Montepulciano, feks Avignonesi.

Men hvitvin - hvor saksrik skal den være?

Skrevet

Hmmm... var du på danskebåten eller noe sånn? ;)

Skulle nesten tro det, men jeg var på fest i hjembygda mi.

Skrevet

Jeg driver og tenker, selvfølgelig.

Barbera d'Alba til lammet. God, fyldig, ikke så streng, ypperlig som kosevin etterpå. Ripassoen til flyfly er også god kosevin, og har du god råd kjøper du en Vino Nobile de Montepulciano, feks Avignonesi.

Men hvitvin - hvor saksrik skal den være?

Hæ? Saksrik? Hva i all verdens vin og riker betyr det?

Skrevet

Øy! Ikke spør henne nå, da blir jo mine geniale forslag overkjørt av en som har mer peiling! *prestasjonsangst*

;)

Pff... Og det sier du, som har åpnet øynene mine for Vino Nobile... (De er tomme for den vi delte sist på Gardermoen - hikst!)

Skrevet

;)

Blir sikkert flere turer, vet du - eller kanskje flere flasker?

Hvor mye rødvin tåler jeg på en kveld tro?

Det er dine forslag jeg har skrevet ut og lagt i veska, vet du!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...