Gå til innhold

Juhu! Snart hyttetur!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke få de folka til å forstå at tirsdager er dumme dager?

Det er ikke så lett når mandager også er dumme dager. Samt tirsdager og torsdager for andre... :( Og fredagen er litt uaktuell, lissom.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• annegunn

12

• morsan

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hehe, jeg var på bygdefest for første gang i mitt liv i fjor høst. Det var litt av en opplevelse. ;)

Det er en helt spesiell opplevelse ja ;p

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Matteus står på FY-lista, ja... Sammen med Liebfraumilch Heiler von Reisenstein, Madonna, Black Tower, Blue Nun og et par andre... *kvalm*

Dessuten kommer jeg ALDR , ALDRI igjen til å drikke Martini Bianco. Særlig ikke blanda med Sprite. Fytterakkern! :(

Haha, vi må ha vært på de samme festene... :D

Skrevet

Haha, vi må ha vært på de samme festene... :D

*flire*

Skrevet

Jeg kjøpte den dyre du anbefalte! Gleder meg til lørdag kveld!

Skrevet

Jeg kjøpte den hvite her du anbefalte også - den Petit bourgeois :-) Artig navn :-)

Skrevet

Åhh, da er jeg spent på å høre om du liker den! :)

Skrevet

Jeg kjøpte den hvite her du anbefalte også - den Petit bourgeois :-) Artig navn :-)

Kult! :D Håper den er tørr nok for deg, dah :)

Skrevet

Og til rekene? :)

Skrevet

Og til rekene? :)

Det ble faktisk Mariaflyflys forslag - Petit bourgeois - litt tilfeldig at jeg valgte den. Hadde skrevet ut alle forslagene deres og stod med papirene foran meg på polet og skulle velge blant dem + noen som hun dama foreslo. Så da falt jeg rett og slett for navnet... :-)

Skal prøve dine forslag neste gang. Kjøpte forresten en litt rimeligere rødvin til min kjære - en Masi et eller annet som hun anbefalte - til 129 kr. Håper den faller i smak for ham som skal være hjemme uten meg i helga!

Skrevet

Kult! :D Håper den er tørr nok for deg, dah :)

Ja - satser på det! Skal avgi vinrapport eter helga!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...