mariaflyfly Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Kan du ikke få de folka til å forstå at tirsdager er dumme dager? Det er ikke så lett når mandager også er dumme dager. Samt tirsdager og torsdager for andre... Og fredagen er litt uaktuell, lissom. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hehe, jeg var på bygdefest for første gang i mitt liv i fjor høst. Det var litt av en opplevelse. Det er en helt spesiell opplevelse ja ;p 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Matteus står på FY-lista, ja... Sammen med Liebfraumilch Heiler von Reisenstein, Madonna, Black Tower, Blue Nun og et par andre... *kvalm* Dessuten kommer jeg ALDR , ALDRI igjen til å drikke Martini Bianco. Særlig ikke blanda med Sprite. Fytterakkern! Haha, vi må ha vært på de samme festene... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Haha, vi må ha vært på de samme festene... *flire* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det høres kjempedeilig og velfortjent ut! jeg synes du skal spandere på deg denne vinen, som mest sansynlig er ypperlig til lam (og helt konge å drikke utover kvelden!) http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000mOD6ZyEn?ProductUUID=8ZEKdlGlrgYAAAEIE9FkSkQ_&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList Det litt billigere alternativet (som også er nydelig!) er denne: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000mOD6ZyEn?ProductUUID=y3MKdlGl0RoAAAEIwZZkR0S.&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList God tur, og kos deg! Jeg kjøpte den dyre du anbefalte! Gleder meg til lørdag kveld! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg har ikke SÅ greie på hvitvin... Men denne liker jeg utrolig godt, synes den er et veldig bra kjøp: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000mOD6ZyEn?ProductUUID=CksKdlGlNJIAAAEIVQ9kR0Qj&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList Jeg kjøpte den hvite her du anbefalte også - den Petit bourgeois :-) Artig navn :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg kjøpte den dyre du anbefalte! Gleder meg til lørdag kveld! Åhh, da er jeg spent på å høre om du liker den! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg kjøpte den hvite her du anbefalte også - den Petit bourgeois :-) Artig navn :-) Kult! Håper den er tørr nok for deg, dah 0 Siter
annegunn Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg kjøpte den dyre du anbefalte! Gleder meg til lørdag kveld! Og til rekene? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Og til rekene? Det ble faktisk Mariaflyflys forslag - Petit bourgeois - litt tilfeldig at jeg valgte den. Hadde skrevet ut alle forslagene deres og stod med papirene foran meg på polet og skulle velge blant dem + noen som hun dama foreslo. Så da falt jeg rett og slett for navnet... :-) Skal prøve dine forslag neste gang. Kjøpte forresten en litt rimeligere rødvin til min kjære - en Masi et eller annet som hun anbefalte - til 129 kr. Håper den faller i smak for ham som skal være hjemme uten meg i helga! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Kult! Håper den er tørr nok for deg, dah Ja - satser på det! Skal avgi vinrapport eter helga! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.