morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Bling? Har du drekki nå igjen? Legg vekk rødspriten! Her går det bare i white spirit! Rødsprit efr for kjøtt!!;-) Her er bling'et: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3587986 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Bra! :-) Jeg tok en titt på webmasterforum, og så at påskekurven trolig kom den 3. april, dvs snaue 3 uker etter omleggingen (14. mars). Den siste uka har mange uansett vært fraværende pga påsken, så jeg er overbevist om at det tar seg opp fort:-) Klart det tar seg opp! Bedre allerede, synes jeg. Kanskje fordi jeg er tilbake selv, etter påsken 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Enig med deg!! De andre forumene klarer jeg bare ikke å venne meg til. Mye mer oversiktlig her :-) Etter at påskekurven kom, er vel dette et av de mest oversiktlige foraene vel? 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Klart det tar seg opp! Bedre allerede, synes jeg. Kanskje fordi jeg er tilbake selv, etter påsken Jepp! :-) For ikke å snakke om _meg_!! ;-) http://www.barnensbibliotek.se/katalog/bokomslag2006/9172693843.jpg 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jepp! :-) For ikke å snakke om _meg_!! ;-) http://www.barnensbibliotek.se/katalog/bokomslag2006/9172693843.jpg *LOL* ))) !! Det er oss, det! 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Etter at påskekurven kom, er vel dette et av de mest oversiktlige foraene vel? Ja, det skulle jeg tro! :-) men folk blir fort vant til nye ting, så det gjenstår å se om dem som har forlatt oss allerede har slått rot på det nye stedet etter 4 uker der:-) Ps: Måtte bare endre overskriften fordi jeg vil ha POSITIVE overskrifter på 100 nyeste!! :-D *fortsatt lykkerus over dagens oppdagelse av påskekurv* 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Her går det bare i white spirit! Rødsprit efr for kjøtt!!;-) Her er bling'et: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3587986 Lekkert! Men visste du at det går an å ha regulering på innsiden av tenna? 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Lekkert! Men visste du at det går an å ha regulering på innsiden av tenna? Ja, husbonden hadde det da jeg traff ham, men bare nede. 0 Siter
oregano Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Her er vi nå: http://dolere.egetforum.se/ 0 Siter
Lisabeth Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Om folk flytter hit eller dit spiller forsåvidt ikke så stor rolle. Nye nick kommer til, og du skal ikke se bort i fra at en del av "flyktningene" kommer tilbake etter hvert, med gammelt eller nytt nick. Jeg synes Dol er blitt like bra som før igjen jeg, Enkelte småting er bedre, og noe er kanskje ikke fullt så bra. Men i forhold til "gamle dolere" og andre steder jeg har vært innom, er brukergrensesnittet fortsatt i en annen (bedre!!) klasse. Jeg orker ikke å bla meg gjennom laaange tråder med hvor innpakkingen (blinkende hjerter, hoppende smilyes, lange signaturer mm) tar mer plass enn innleggene. Dol er fortsatt dillfritt og hipp hurra for det ) 0 Siter
sheba Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Alle har nå ikke flyktet da:) jeg er mye på det andre forumet men klarer ikke gi helt slipp på dol nei, har aldri vært av dem som var mest aktiv her, men må si det nå begynner og bli "gode gamle dol"! Det liker jeg... 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Flykter? Jeg synes de kommer tilbake en etter en jeg Innleggene har tatt seg opp nå etter påske, og det er fint! Egetforum har jeg vært innom men synes det var vrient å finne ut av tingene der. Det er sikkert kjempekoselig for de som forstår seg på forumet. Dette er mitt sted Jeg ser også at det har kommet mange nye nick den siste tiden. Koselig med friskt blod 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Flykter? Jeg synes de kommer tilbake en etter en jeg Innleggene har tatt seg opp nå etter påske, og det er fint! Egetforum har jeg vært innom men synes det var vrient å finne ut av tingene der. Det er sikkert kjempekoselig for de som forstår seg på forumet. Dette er mitt sted Jeg ser også at det har kommet mange nye nick den siste tiden. Koselig med friskt blod Liker også veldig dette med friskt blod. + at mange av de kjente faktisk fremdeles er her. Må innrømme at jeg savner noen fremdeles, men slik er det. Alle velger som de vil, og det må vi bare respektere. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg er her! Det blir nok mer liv etter hvert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Liker også veldig dette med friskt blod. + at mange av de kjente faktisk fremdeles er her. Må innrømme at jeg savner noen fremdeles, men slik er det. Alle velger som de vil, og det må vi bare respektere. Ja jeg respekterer det, men savner også mange enda. Jeg vet at de kommer sakte men sikkert tilbake Håper i allefall. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Etter at påskekurven kom, er vel dette et av de mest oversiktlige foraene vel? Ja, helt klart! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Ja jeg respekterer det, men savner også mange enda. Jeg vet at de kommer sakte men sikkert tilbake Håper i allefall. Ja, vi kan håpe. :-) Uansett, jeg er ikke bekymret over dette. Klart jeg ønsker at de andre trivelige menneskene også kommer tilbake. Men jeg overlever- med dere som faktisk fremdeles _er_ her eller er kommet som nye. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Ja, vi kan håpe. :-) Uansett, jeg er ikke bekymret over dette. Klart jeg ønsker at de andre trivelige menneskene også kommer tilbake. Men jeg overlever- med dere som faktisk fremdeles _er_ her eller er kommet som nye. :-) Jeg er heller ikke bekymret! :-) Jeg har savnet selve aktivitetsnivået mer enn konkrete personer, selv om jeg merket et stikk av savn under en liten gjesteopptreden på egetforum tidligere i dag...;-) Men kvelden i kveld har vært strålende! Masse nye innlegg!! Kommer meg jo aldri i seng, jo *he he* 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Ja, vi kan håpe. :-) Uansett, jeg er ikke bekymret over dette. Klart jeg ønsker at de andre trivelige menneskene også kommer tilbake. Men jeg overlever- med dere som faktisk fremdeles _er_ her eller er kommet som nye. :-) Det viktigste er at det er noen her ja, noen å svare, noen å spørre og noen å skravle med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.