Gjest sjøstjerna Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg er heller ikke bekymret! :-) Jeg har savnet selve aktivitetsnivået mer enn konkrete personer, selv om jeg merket et stikk av savn under en liten gjesteopptreden på egetforum tidligere i dag...;-) Men kvelden i kveld har vært strålende! Masse nye innlegg!! Kommer meg jo aldri i seng, jo *he he* Ikke jeg heller. Og jeg som skulle legge meg tidlig... ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det viktigste er at det er noen her ja, noen å svare, noen å spørre og noen å skravle med Ja, og det som er så fint- er at det er så mange ulike mennesker. Tenk så mange ulike erfarings-kunnskaper som faktisk ligger her! :-) og så må jeg jo innrømme at det også er godt å se flere av de kjente også. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Ja, og det som er så fint- er at det er så mange ulike mennesker. Tenk så mange ulike erfarings-kunnskaper som faktisk ligger her! :-) og så må jeg jo innrømme at det også er godt å se flere av de kjente også. :-) jepp, mange sjeler = mange erfaringer 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ingen som flykter fra Dol. De kommer snart luskende tilbake igjen. Jeg trivdes ikke på det andre forumet, og bruker heller dette. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg er tilbake her Blei for komplisert på egetforumet for meg Men mange hyggelige folk på egetforum da, og der er det liksom de "vanlige", ikke mange ukjente som du ikke vet hvilken intensjon har med det de skriver (trolling etc.) Men jeg har helt klart startet min nye dolkarriere med hvilepuls, så jeg er ikke inne like mye som før. m Kanskje det tar seg opp senere? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg er tilbake her Blei for komplisert på egetforumet for meg Men mange hyggelige folk på egetforum da, og der er det liksom de "vanlige", ikke mange ukjente som du ikke vet hvilken intensjon har med det de skriver (trolling etc.) Men jeg har helt klart startet min nye dolkarriere med hvilepuls, så jeg er ikke inne like mye som før. m Kanskje det tar seg opp senere? Fint å lese så mange innlegg fra også de "gamle" dolerne. Trivelig! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg tror folk begynner å komme tilbake nå. Bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.