pekkaline Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Ja i går ettermiddag, så kom det ikke mere vann. Fy så kjipt. Nå venter jeg på det jeg kaller "bombemannen" Det kommer en for å sprenge opp litt slik at det kanskje åpnes for nye tilsig. Dette er spennede og ja koster 4000 gjør det også. Vi kan tilogmed ende opp uten brukbart vann. Hjelp! Vær litt glad for det kommunale vannet dere, selv om det ikke er drikkende.... (Vi ligger utenfor den kommunale vannledningens område) Er ditt vann godt og drikkbart? Mange steder smaker det klor og ser brunt ut...... 0 Siter
Gjest trøtt morgen Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg leste feil og "bordellet har gått tomt"........... lol Men jeg håper dere får rent og godt vann. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 Jeg leste feil og "bordellet har gått tomt"........... lol Men jeg håper dere får rent og godt vann. hehe, ja godt du leste feil, for nå lo jeg! Fikk ordnet det rett før din melding Ja vann må man ha. Får ikke vasket tøy eller noe..... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Vi har privat vannverk her. Vannet er godt, og har frem til nå vært rent. Nå er det litt bakterier i det, andre her drikker det, men siden kroppen min ikke er helt som den skal, tør ikke jeg. Det jobbes med og få på plass renseanlegg. Det kommunale vannet her er ikke godt, men allikevel er det jo greitt og kunne dusje og lage mat da. Drikkevann kan man heller kjøpe. Skal krysse fingre og tær for at han bombefyren inner vann til dere! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Vi har deilig vann her hvor jeg bor. Og glad er jeg for det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Godt vann både hos meg og kjæresten. Heldigvis. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Tenker på dere:) Her jeg bor er vannet ok noen ganger, men det smaker helt pyton andre ganger på året. Så jeg drikker ikke mye vann i de periodene det smaker dritt. Men der jeg kommer fra har verdens beste vann;) Gjett om jeg gleder meg til mai:P Men skal tenke på dere og håper dere får godt vann igjen da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 Han fant vann og spruten står! Men om det er nok, gjenstår å se. Nå skal jeg bare tømme alt vannet pga litt grums, så må jeg håpe at det smaker like godt som det gjorde etterhvert. Takk for tanker, kryssede fingrer og tær, og takk for at dere er til 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Uff, så leit. Vi har kjempegodt vann, rent og nydelig smak. (Smakløst da ) Svigers har "hvitvin" som nærmer seg "whisky" om sommeren. Da hender hun kommer hit for å vaske hvitvasken sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.