Gjest klage? Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg fikk 3400 kroner i restskatt pga av firmaet mitt gikk konkurs, og jeg ikke fikk utbetalt nok penger. Kan jeg klage på dette, ettersom det ikke er min feil? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvordan går det an å få restskatt fordi du ikke fikk utbetalt nok penger? Hvis du hadde fått utbetalt mer, ville jo skatten blitt enda høyere? Skatten beregnes jo bare av det du faktisk har fått utbetalt og betalt i skatt? Tar jo ikke hensyn til det du skulle betalt dersom du hadde fått mer penger, vel? Skjønner ikke helt dette... 0 Siter
Gjest klage? Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvordan går det an å få restskatt fordi du ikke fikk utbetalt nok penger? Hvis du hadde fått utbetalt mer, ville jo skatten blitt enda høyere? Skatten beregnes jo bare av det du faktisk har fått utbetalt og betalt i skatt? Tar jo ikke hensyn til det du skulle betalt dersom du hadde fått mer penger, vel? Skjønner ikke helt dette... Kemneren ringte meg i forbindelse med konkursen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.