rosi1365379983 Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Kjære Dr. Bruseth Jeg har nylig abortert for 4. gang på vel ett år (en spontanabort og tre missed abortion). Både minn mann og jeg har vært gjennom en omfattende utredningsrunde, uten at legene finner noe "galt" med noen av oss. Tvert om mener de at alt skulle ligge til rette for at jeg skal kunne gjennomføre et svangerskap, noe som altså viser seg å være svært vanskelig ... Akkurat nå er jeg veldig trist og lei meg, for vi ønsker jo så sterkt at dette skal gå bra, men vi vet bare ikke hvordan ... Jeg lurer nå på om det kan finnes noen form for alternativ behandling (fotsoneterapi, akupunktur, naturmedisin e.l.) som du mener kan være verdt å prøve for oss. Jeg har aldri prøvd noe slikt tidligere, men er likevel åpen for denne type behandling. (For ordens skyld: Jeg er 30 år, blir gravid ved første forsøk, og vi lever begge svært sunt.) Takknemlig for tilbakemelding. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27359-spontanaborter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Kjære rosi, Mange par har oppsøkt alternative behandlere med lignende spørsmål og dessverre finnes det ikke forskning som viser om den ene metoden er bedre enn den andre. Utfra min egen erfaring kan en kombinasjon av omega 3 fettsyrer (3 gram daglig) og Albyl E 75 mg være nyttig for å sørge for en god gjennomblødning av morkaken og ernæring til fosteret. Du bør også ta vitamin E 100 mg/dg og folsyre 400 mikrogram daglig. Ved siden av dette er fotsoneterapi en behandlings- metode som synes å virke bra. Jeg har hatt flere pasienter som har fulgt dette opplegget med hell og en av disse hadde hatt 8 aborter før hun fikk sitt første barn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27359-spontanaborter/#findComment-111973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.