Gå til innhold

Ønsker ikke barn

Anbefalte innlegg

Gjest kantaraman
Skrevet

Han fant dette best-etter vi hadde fått de barna vi ønsket.

Må være for å være på den sikre siden, da.

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Lillemus

9

• smekka

7

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Må være for å være på den sikre siden, da.

Ja, vi er begge veldig fornøyd med løsningen. :-)

Gjest kantaraman
Skrevet

Ja, vi er begge veldig fornøyd med løsningen. :-)

Men hvilken forskjell gjør det? Når dere likevel ikke villa ha barn? Var det for å unngå abort?

Skrevet

Men da kan man ikke få utløsning!

Jo, men utløsningen inneholder bare sædvæske, ikke sædceller.

Gjest Pontiac
Skrevet

Enig, skummel verden å gi barna. Selv om Norge er et bra land å leve i for de fleste.

Og den friheten som voksen uten barn må også være ubetalelig :-) Tenk å bare kunne reise på ferier med dama uten å måtte være bekymra for ungene!

Jeg setter stor pris på hvordan vi har det nå.

Jeg har fått oppleve å bli mor, og jeg er blitt velsignet med svært så enkle og greie barn, og kjærligheten til barna sine er en ubeskrivelig stor følelse.

Men nå som de har blitt større så kan jeg også sette kjempestor pris på alenetiden, en kan være kjæreste med partneren sin på en litt annen måte når en har fri innimellom, eller fast da som vi har.

Jeg er slettes ikke sikker på at jeg ville komme til å sette barn til verden hvis jeg var der jeg er nå og ikke hadde barn fra før som sakt, men slik ting er så føler jeg at jeg er i den aller heldigste posisjonen som jeg kan være, jeg kan nyte friske, hærlige barn og føle den grenseløse kjærligheten til dem og samtidig har jeg fått muligheten til å kunne være bare kvinne og kjæreste med mannen min.

Gjest kantaraman
Skrevet

Jo, men utløsningen inneholder bare sædvæske, ikke sædceller.

Ah, det gir mening.

Gjest kantaraman
Skrevet

Jeg setter stor pris på hvordan vi har det nå.

Jeg har fått oppleve å bli mor, og jeg er blitt velsignet med svært så enkle og greie barn, og kjærligheten til barna sine er en ubeskrivelig stor følelse.

Men nå som de har blitt større så kan jeg også sette kjempestor pris på alenetiden, en kan være kjæreste med partneren sin på en litt annen måte når en har fri innimellom, eller fast da som vi har.

Jeg er slettes ikke sikker på at jeg ville komme til å sette barn til verden hvis jeg var der jeg er nå og ikke hadde barn fra før som sakt, men slik ting er så føler jeg at jeg er i den aller heldigste posisjonen som jeg kan være, jeg kan nyte friske, hærlige barn og føle den grenseløse kjærligheten til dem og samtidig har jeg fått muligheten til å kunne være bare kvinne og kjæreste med mannen min.

Hvor mange barn har du?

Skrevet

Ikke for dama mi, hvis hun ønsker barn mer enn mann. Jeg er selvsagt så oppegående at jeg forstår at jeg ikke er noe å ta vare på for de fleste damer, akkurat som de fleste damer ikke er noe å ta vare på for meg.

Damer som kun ser på menn som en sædbank og et dyr som kan gi dem barn, kommer lavest på rangstigen.

Nå er det vel ikke det som er gjengs for de fleste damer da. De fleste vil faktisk ha barn med den de elsker! Ikke bare fordi han har en pikk skjønner du vel.

Gjest Pontiac
Skrevet

Hvor mange barn har du?

Jeg har to hærlige sønner :)

Gjest kanrataman
Skrevet

Nå er det vel ikke det som er gjengs for de fleste damer da. De fleste vil faktisk ha barn med den de elsker! Ikke bare fordi han har en pikk skjønner du vel.

Jeg har ikke sagt at det gjelder alle.

Skrevet

Jeg har ikke sagt at det gjelder alle.

Du indikerer at det gjelder alle damer ettersom du sier at det gjelder alle som ønsker seg barn og dermed ville gjort det slutt med mannen dersom han aldri ville ha barn.

Gjest kanrataman
Skrevet

Du indikerer at det gjelder alle damer ettersom du sier at det gjelder alle som ønsker seg barn og dermed ville gjort det slutt med mannen dersom han aldri ville ha barn.

Det medfører ikke riktighet.

Skrevet

Det medfører ikke riktighet.

Hva ellers hvis du med én gang vil tolke det dithen dersom din kjære ikke vil være sammen med deg hvis du ikke ønsker barn -og hun gjør det?

Gjest kanrataman
Skrevet

Hva ellers hvis du med én gang vil tolke det dithen dersom din kjære ikke vil være sammen med deg hvis du ikke ønsker barn -og hun gjør det?

Velvel, du har sikkert rett i at jeg ordla meg litt klossete.

Skrevet

Å sterilisere seg er jo idiotisk. Kanskje vil jeg ombestemme meg, ikke sant?

Og hvem vet hva en sterilisering vil føre med seg. Jeg steriliserte katten en gang, og han mistet all sexlyst etter det. Vil det samme skje med meg?

Veldig lite sannsynlighet for det. Skjønner godt at du ikke vil brenne alle bruer....Kjærsten min har gjort det de kutter bare sædlederne...ett enkelt inngrep og såvidt jeg vet uten bivirkninger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...