hare1365380455 Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg håper det blir mer spennende? 0 Siter
smekka Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Malstrøm....?!?!?!?!? Hvor? Når? Så denne serien som i sin tid ble laget som påskekrim og husker den som utrolig spennende. Vil veldig gjerne se den igjen!! 0 Siter
Gjest Tryllekunstnerpiken Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Malstrøm....?!?!?!?!? Hvor? Når? Så denne serien som i sin tid ble laget som påskekrim og husker den som utrolig spennende. Vil veldig gjerne se den igjen!! Det kan du nå vet du - DVDen har kommet ut og du finner den sikkert i diverste musikk- og videoforretninger ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Ja, du kan glede deg til fortsettelsen!! Jeg syntes også de første par episodene var veldig bra, men sikkert fordi jeg bor i nabolaget der innspillingen foregikk. Morsomt å se hvordan det så ut her for tjue år siden ;-) Når hun innstallerer seg i sitt nye hus, begynner det å skje spennende saker ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Malstrøm....?!?!?!?!? Hvor? Når? Så denne serien som i sin tid ble laget som påskekrim og husker den som utrolig spennende. Vil veldig gjerne se den igjen!! Jeg fikk aldri sett den, så jeg kjøpte den hos dvdstrax. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Ja, du kan glede deg til fortsettelsen!! Jeg syntes også de første par episodene var veldig bra, men sikkert fordi jeg bor i nabolaget der innspillingen foregikk. Morsomt å se hvordan det så ut her for tjue år siden ;-) Når hun innstallerer seg i sitt nye hus, begynner det å skje spennende saker ;-) De var bra, men ikke SÅ spennende. Men jeg vet jo at de er innledende.... Så du bor der? Det er nå kjempefin natur! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 De var bra, men ikke SÅ spennende. Men jeg vet jo at de er innledende.... Så du bor der? Det er nå kjempefin natur! Det er nok ikke så lett for meg å være objektiv i forhold til den filmen, siden jeg bor like ved. Søster'n ser den røde hytta og holmen fra verandaen sin ;-) Jeg tror likevel dette er en film som faktisk har "holdt seg" bra på tross av at den ble laga for to tiår siden. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Det er nok ikke så lett for meg å være objektiv i forhold til den filmen, siden jeg bor like ved. Søster'n ser den røde hytta og holmen fra verandaen sin ;-) Jeg tror likevel dette er en film som faktisk har "holdt seg" bra på tross av at den ble laga for to tiår siden. Nå har jeg sett en episode til, og jeg håper det blir mer spennende.... Mannen min sovnet under episode to og ville ikke se med meg i går, hehe... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nå har jeg sett en episode til, og jeg håper det blir mer spennende.... Mannen min sovnet under episode to og ville ikke se med meg i går, hehe... Jeg leste i sunnmørsposten idag at en forhandler av filmen ga opp etter en time. Den var visst så kjedelig;-) Både gubben og jeg likte den, så vi er kanskje litt rare? ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Jeg leste i sunnmørsposten idag at en forhandler av filmen ga opp etter en time. Den var visst så kjedelig;-) Både gubben og jeg likte den, så vi er kanskje litt rare? ;-) Jeg likte serien og har sett ferdig nå. Men det var ikke så spennende akkurat... Nesten mer som en liten kjærlighetshistorie om hvordan hun møtte journalisten.. En venninne reagerte på at jeg ville se den skumle, ekle serien, men hun var ikke så gammel da den gikk på tv så da må den ha virket veldig skummel. Og jeg hadde nok høye forventninger til serien, og så gjettet jeg tidlig hvem som... Ja. Men kjekk serie, og jeg er glad jeg kjøpte den. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg likte serien og har sett ferdig nå. Men det var ikke så spennende akkurat... Nesten mer som en liten kjærlighetshistorie om hvordan hun møtte journalisten.. En venninne reagerte på at jeg ville se den skumle, ekle serien, men hun var ikke så gammel da den gikk på tv så da må den ha virket veldig skummel. Og jeg hadde nok høye forventninger til serien, og så gjettet jeg tidlig hvem som... Ja. Men kjekk serie, og jeg er glad jeg kjøpte den. Jeg er altfor pysete til å se grøssere e.l., så det er muligens derfor denne serien appellerer til meg. Akkurat passe grøsselig *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.