Gå til innhold

Ari Behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var fint, ikke noe krimskrams.

Veldig bra! Dersom man er 80.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Lillemus

5

• nick

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hår i maten, der sa du det....jeg satt og tenkte på hvorfor mønsteret tok fra meg all matlyst....og selvfølgelig - der var svaret!

Men jeg likte formen på serviset.

Nei, æsj. fat man spiser av skal være runde, serveringsfat kan være firkantede.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fan av serviser med masse mønster der maten er - vil helst bare ha det rundt kanten.

Når det er sagt, synes jeg jo det er litt morsomt at han - av alle - valgte påfuglfjær og tullet emd det å bruse med fjøra! ;-) Synes det er herlig at han spiller opp mot folks fordommer mot han.

Hlt enig med deg! Syns dette serviset viser at mannen har sjølironi. Dessuten syns jeg faktisk det var stilig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det DU ser sier jo litt om hva DU er opptatt av også! ;-)

Blir litt som de mørkemennene på sørlandet som i sin tid førbød skolebarn å synge sangen om tante Monica, fordi verset om skjørtekanten som vippet kunne gi barna seksuelle assossiasjoner!

På seg sjøl kjenner man andre....;-)

Hihihi

Skrevet

Jeg spise sushi?! Jeg eter absolutt ikke rå fisk. Ikke planer.

*e he*

Men spsier du gravet fisk? Eller rakfisk? ;-)

Skrevet

Å gudd, æ følte mæ beglodd!! Av tallerknene!!!

Har ikke martha hatt no påfugl-greier på seg en gang, kjolesak eller annet? Det han sikter til kanskje?

Skrevet

Jeg likte glassene selv om de var litt, eh, kjønnsforvirra, i stilen.

Gjest PR-stunt ?
Skrevet

Det kan jo være at han selv synest at de er blodstygge og at han designet dem bare for å vekke oppsikt.

Skrevet

Helt enig - man kan stole på at Ari leverer varene, det skal han ha. :o)

Men jeg foretrekker enklere servise selv. Formen er slett ikke gæern, men jeg vil ikke ha fugler under maten min.

Men denne terrinen var litt artig, synes jeg! Hadde de hatt den i en mindre og lavere variant, kunne jeg gjerne hatt den som f eks godteriskål med lokk;.)

http://cache.aftenposten.no/multimedia/archive/00541/PEACOCK_sx17bd32_jp_541181r.jpg

Gjest Perfume
Skrevet

Han fikk tyn av en ekspert som bl.a mente at han har kopiert en annen som har designet servise. Det ble vist i et klipp på Fredag på tv2 i dag.

Skrevet

*e he*

Men spsier du gravet fisk? Eller rakfisk? ;-)

Niks. Det eneste jeg spiser av kald fisk er makrell i tomat.

Skrevet

Men denne terrinen var litt artig, synes jeg! Hadde de hatt den i en mindre og lavere variant, kunne jeg gjerne hatt den som f eks godteriskål med lokk;.)

http://cache.aftenposten.no/multimedia/archive/00541/PEACOCK_sx17bd32_jp_541181r.jpg

I en liten godteriskålutgave kunne den vært søt, men stor utgave ble den bare snål med det håndtaket på lokket.

Jeg _tror_ jeg liker fasongen på suppetallerknene, men jeg er ikke helt sikker.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg synes det er mer et hverdags-service enn fin - service, Kunne hatt det på kjøkkenet. Dessverre er prisen veldig lite hverdagslig.

Likte glassene godt, men har ikke helt skjønt om det er møster på dem også? Ser det ikke skikkelig på bildene.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fan av serviser med masse mønster der maten er - vil helst bare ha det rundt kanten.

Når det er sagt, synes jeg jo det er litt morsomt at han - av alle - valgte påfuglfjær og tullet emd det å bruse med fjøra! ;-) Synes det er herlig at han spiller opp mot folks fordommer mot han.

"Synes det er herlig at han spiller opp mot folks fordommer mot han."

Tror du det er bevisst? Må innrømme at jeg egentlig har litt sansen for Ari. Jeg tror han er hyggelig og paradoksalt nok lite selvhøytidelig fyr.

Jeg kunne hatt servicet hans på kjøkkenet, men ikke noe jeg ville spist julemiddagen på. Liker glassene godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...