Gå til innhold

Sutre, syte, klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk og takk! :o)

Oppdaget nettopp at det lever noe under badekaret mitt - tør nesten ikke dusje, er sikker på at det kommer opp tentakler som drar meg i tærne! Si meg - er det ikke vanlig å ta av fronten på badekaret og vaske bak der? Kunne ikke vært gjort her på flere eiere tror jeg... Og jeg gjør det ikke før det er et mannfolk i huset her! For den gørra der er mannfolkarbeid! Hadde jeg bare visst dette i går kveld...

Godt å få høre at det er flere som ser skillen på gutte-arbeid og jente-arbeid :o)

Jeg vasker stadig under badekaret, men mange har lett for å glemme å vaske steder de ikke ser skiten...

De under badekaret har fått tak i dine tær og fylt deg opp med kløende utslett over hele kroppen lenge før han kommer hjem og kan hjelpe deg ;o)

Skrevet

Godt å få høre at det er flere som ser skillen på gutte-arbeid og jente-arbeid :o)

Jeg vasker stadig under badekaret, men mange har lett for å glemme å vaske steder de ikke ser skiten...

De under badekaret har fått tak i dine tær og fylt deg opp med kløende utslett over hele kroppen lenge før han kommer hjem og kan hjelpe deg ;o)

Giii deg! Jeg tør nesten ikke ha beina på golvet på stua engang! Herregud - jeg pleier ikke å være så pysete, men dette her var bare sååå dritekkelt!

Skrevet

Giii deg! Jeg tør nesten ikke ha beina på golvet på stua engang! Herregud - jeg pleier ikke å være så pysete, men dette her var bare sååå dritekkelt!

Jeg kommer iallefall ikke på besøk før faren er over....

*ler*

Skrevet

Oppdaget nettopp at det lever noe under badekaret mitt - tør nesten ikke dusje, er sikker på at det kommer opp tentakler som drar meg i tærne! Si meg - er det ikke vanlig å ta av fronten på badekaret og vaske bak der? Kunne ikke vært gjort her på flere eiere tror jeg... Og jeg gjør det ikke før det er et mannfolk i huset her! For den gørra der er mannfolkarbeid! Hadde jeg bare visst dette i går kveld...

Insektspray på boks er en fin ting! :) Kjøp den største flaska du finner, som ser mest mulig giftig ut. Godt triks som funka som f*** da vi var i Italia i sommer. ;)

Jeg spraya som en gud, og to timer seinere så det ut som en føkkings graveyard på badet. Jaggu bra med biologen i nærheten da. "Flyfly, IKKE gå inn her! Jeg mener det, IKKE kom! Dette vil du ikke se!" Men jeg klarte selvsagt ikke å la være. Godt jeg ikke så den ekle lille skorpionen som hadde tatt kvelden, den fikk jeg ikke vite om før mange uker etter hjemreisen...

Gjest annlovinda
Skrevet

Vil tro det er vanlig å vaske under badekar og dusjkabinett 2-4 ganger i året, det gjør vi hjemme hos oss. Eller, sambo som må gjøre det noen ganger i året. Ellers er det jeg som vasker badet, men å vaske under badekaret og dusjkabinettet er det sambo som gjør, samme med å rense sluket på badegulvet. DET bare klarer ikke jeg å gjøre.

Skrevet

Insektspray på boks er en fin ting! :) Kjøp den største flaska du finner, som ser mest mulig giftig ut. Godt triks som funka som f*** da vi var i Italia i sommer. ;)

Jeg spraya som en gud, og to timer seinere så det ut som en føkkings graveyard på badet. Jaggu bra med biologen i nærheten da. "Flyfly, IKKE gå inn her! Jeg mener det, IKKE kom! Dette vil du ikke se!" Men jeg klarte selvsagt ikke å la være. Godt jeg ikke så den ekle lille skorpionen som hadde tatt kvelden, den fikk jeg ikke vite om før mange uker etter hjemreisen...

*Hehe* Jeg tror ikke insektspray hjelper mot muggsopp... Om det nå er det det er da, jeg har ennå ikke tort å ta ned fronten og se bak. Det blir ikke før ungene er hos faren og jeg vet faen ikke om jeg tør da heller.

Jeg pleier ikke å være så pysete, men dette ser så syyykt ekkelt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...