Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tror dere på synske eller healere? Er bare nysgjerrig.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fornuften så NEI.

Men jeg ble spådd en gang i min ungdom. Og ting stemte så altfor bra....

Tror likevel jeg bør si nei...

Gjest uten nick nå i kveld
Skrevet

Ikke på spådamer.

På healere: noen healere tror jeg det er, ja. Jeg snakket faktisk med en ukjent en gang på telefon, og personen kunne si hva som feilte meg. Jeg ante det ikke, og da jeg siden gikk til behandling stemte det personen hadde sagt. Det var merkelig, men godt å få vite hva det var.

Gjest trulty
Skrevet

Jeg tror det finnes mennesker som har spesielle evner. Min bestefar skreiv brev til ei synsk dame for maaange år siden. Da bestefar døde fant vi svarbrevet blandt tingene hans. Det ble lest opp og det som sto i brevet stemte.

Skrevet

Jeg tror at det finnes noen få mennesker som har evner utover det vi anser som "normalt".

Jeg tror også at det er maaaange som prøver å utnytte mennesker ved å si de har slike evner.

Skrevet

Jeg tror det kan være mulig å være synsk. Ikke dermed sagt at jeg tror på alle som utgir seg for å være synske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...