ekte nick Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Tegnene?? Hva mener du? Det går ikke an å se det utenpå et menneske, hvis det er det du mener. Av og til selvsagt, men blant de som lever skjult, er det ikke noe man ser utenpå. Homofile/lesbiske ser akkurat ut som deg og meg, og er like ulike som alle andre. 0 Siter
fineline Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Tegnene?? Hva mener du? Det går ikke an å se det utenpå et menneske, hvis det er det du mener. Av og til selvsagt, men blant de som lever skjult, er det ikke noe man ser utenpå. Homofile/lesbiske ser akkurat ut som deg og meg, og er like ulike som alle andre. Er de like feminine/maskuline som alle oss andre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Er de like feminine/maskuline som alle oss andre? Jeg har en venninne som er lesbisk/bifil (mest lesbisk) og hun er en av de mest feminine jeg kjenner. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Er de like feminine/maskuline som alle oss andre? Jeg kjenner et lesbisk kjærestepar. Hun ene er superfeminin, høye hæler, trange utringede klær, endel sminke. Hun andre har kort hår, går i litt store klær og datra mi ha forvekslet henne med å være mann.. 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Er de like feminine/maskuline som alle oss andre? Ja. 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Ja. Jeg kan tilføye: I fjor var det en artig TV-serie på en eller annen kanal. Det var av disse seriene der en kvinne treffer en gruppe menn, og så skal hun date dem og stemme ut en og en til hun sitter igjen med en hun vil bli kjæreste med. Bare at denne gangen fikk hun vite at noen av dem var homofile. Hun fikk ikke vite hvor mange, og mennene selv visste heller ikke hvem av dem som var homofile. Programmet fikk fram veldig mange fordommer, og forutinntatte meninger om hvordan homser var. Flere svært maskuline menn viste seg å være homser. Den mannen hun endte opp med og som hun ønsket seg - avslørte til slutt at han var homse han også! Så dermed tapte hun både kjærligheten og pengene! 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Homo: Fnise som en jente Gå kledd i trange bukser, gjerne rosa belte/skjorte Ikke være interessert i fotball Ikke være interessert i biler Ikke være interessert i playstation Mange jentevenner Utro mer enn hetrofile mennesker Ekstremt liberalt politisk syn Sexfokusert 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 At man har kjæreste av samme kjønn? Hehe, akkurat det jeg hadde tenkt å svare. ) 0 Siter
lonelyP Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hehe, akkurat det jeg hadde tenkt å svare. ) Hihi ) 0 Siter
Gjest Perfume Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg har en venninne som er lesbisk/bifil (mest lesbisk) og hun er en av de mest feminine jeg kjenner. ) En venninne som er lesbisk/bifil, men mest lesbisk? Hun er ikke lesbisk om hun er med/tiltrekkes av menn innimellom. Da er hun bifil. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 En venninne som er lesbisk/bifil, men mest lesbisk? Hun er ikke lesbisk om hun er med/tiltrekkes av menn innimellom. Da er hun bifil. :-) Hun tiltrekkes såpass mye mer av kvinner at hun ser på seg selv som mest lesbisk. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Hun tiltrekkes såpass mye mer av kvinner at hun ser på seg selv som mest lesbisk. lol har ei slik venninne jeg og, men hun kaller seg lesbisk, plutselig en dag skriver hun på msn "å har så lyst på kuk idag!" og jeg bare hææ?, hvor du fortalte videre joda hun tente på menn også, men var fortsatt lesbisk . Grei jente, men blir småforvirra av det der.. spurte også rett ut, "da er du vel heller mer bifil da?" "nei nei er lesbisk!"... 0 Siter
Luska Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Jeg kan tilføye: I fjor var det en artig TV-serie på en eller annen kanal. Det var av disse seriene der en kvinne treffer en gruppe menn, og så skal hun date dem og stemme ut en og en til hun sitter igjen med en hun vil bli kjæreste med. Bare at denne gangen fikk hun vite at noen av dem var homofile. Hun fikk ikke vite hvor mange, og mennene selv visste heller ikke hvem av dem som var homofile. Programmet fikk fram veldig mange fordommer, og forutinntatte meninger om hvordan homser var. Flere svært maskuline menn viste seg å være homser. Den mannen hun endte opp med og som hun ønsket seg - avslørte til slutt at han var homse han også! Så dermed tapte hun både kjærligheten og pengene! Nei, han hun endte opp med, var ikke homofil. Underveis i programmet så viste han sider av seg selv som kunne være feminine. Jeg tror nok både noen seere og andre av mennene som var med på programmet hadde en mistanke om at han var homofil. Men han var ikke det. Hvis vi snakker om samme program da... 0 Siter
ekte nick Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Nei, han hun endte opp med, var ikke homofil. Underveis i programmet så viste han sider av seg selv som kunne være feminine. Jeg tror nok både noen seere og andre av mennene som var med på programmet hadde en mistanke om at han var homofil. Men han var ikke det. Hvis vi snakker om samme program da... Da må det ha vært en liknende serie. I den serien jeg så, endte hun opp med en homofil mann. Jeg husker godt hakasleppet hun fikk! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg har en venninne som er lesbisk/bifil (mest lesbisk) og hun er en av de mest feminine jeg kjenner. ) Hvis hun faller for damer, men kan tenke seg sex med også menn, så er hun lesbisk og biseksuell. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Ingen spesielle tegn. Når folk fikk vite at en i min familie var lesbisk, trodde alle at det var meg. men neida, det var hun som er mest feminin og som ingen ville trodd liker jenter på den måten. Eneste tegn er at lesbiske og homofile forelsker seg i samme kjønn som seg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hvis hun faller for damer, men kan tenke seg sex med også menn, så er hun lesbisk og biseksuell. Verken hun eller jeg er så opptatte av dette med "båser", men jeg har fått med meg såpass av det hun forteller at i homse-/lesbemiljøer er det enormt mye bås-setting og ulike definisjoner i forhold til hva man liker og hva slags homse/lesbe-type man er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.