Gå til innhold

Forelsket eller noe i den duren..

Anbefalte innlegg

Gjest kanrataman
Skrevet

Det vet jeg ikke, for jeg kommer aldri til å kjøpe det. Jeg vil ikke ha noen dildo, jeg vil bare ha ekte vare. Og jeg har aldri målt noen pikker eller snakket om lengde og tykkelse med noen.

Hvor mange pikker har du hatt?

Og du har vel en viss formening om lengde/tykkelse på noen av dem?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lonelyP

7

• Lillemus

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor mange pikker har du hatt?

Og du har vel en viss formening om lengde/tykkelse på noen av dem?

Jeg har hatt ganske mange, nøyaktig antall har jeg ikke klart for meg. Størrelsen jevner seg noe ut i erigert tilstand. Har som sagt aldri målt og er ikke opptatt av antall cm. Ikke dermed sagt at størrelsen er helt uviktig, men da mener jeg at den ikke må vær for stor. Det kan gjøre vondt.

Kvinnens skjede er elastisk og tilpasser seg de fleste pikker.

Jeg husker en elsker som unektelig hadde en liten en. Men han hadde en fantastisk kapasitet. Det tok ikke mange minuttene etter orgasme før han var klar på nytt. Vi var som kaniner. Det skal mindre blod til for å gjøre en liten pikk stiv, så alt har sine fordeler og ulemper. Ikke ble jeg sår heller, selv om vi en gang pulte ca. 10 ganger på en ettermiddag og kveld.

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeg har hatt ganske mange, nøyaktig antall har jeg ikke klart for meg. Størrelsen jevner seg noe ut i erigert tilstand. Har som sagt aldri målt og er ikke opptatt av antall cm. Ikke dermed sagt at størrelsen er helt uviktig, men da mener jeg at den ikke må vær for stor. Det kan gjøre vondt.

Kvinnens skjede er elastisk og tilpasser seg de fleste pikker.

Jeg husker en elsker som unektelig hadde en liten en. Men han hadde en fantastisk kapasitet. Det tok ikke mange minuttene etter orgasme før han var klar på nytt. Vi var som kaniner. Det skal mindre blod til for å gjøre en liten pikk stiv, så alt har sine fordeler og ulemper. Ikke ble jeg sår heller, selv om vi en gang pulte ca. 10 ganger på en ettermiddag og kveld.

10 ganger! Det må gjøre vondt for mannen! Jeg har aldri ronka mer enn 4 ganger på et døgn, og da var det helt jævlig siste gangen.

Utløsning 10 ganger altså?

Skrevet

Så sorg/krise er Big Bang?

Trodde faktisk du jobbet som seksualrådgiver eller noe slikt (banging...), haha.

En krise kan ofte oppleves som et stort "Big Bang"...

Sexualitet, kan jeg svært lite om ;o)

Mine barn lærer fortsatt om storken, og når de motsier meg det de har lært på skolen, så får de greie på at ikke skolen vet bedre :o)

Skrevet

Spør i vei,men jeg kan neppe svare på alt.

Han dærre Hatsu-et-eller-annet mener tydeligvis at jeg kan svært lite. Hisset seg veldig opp i den Universet-tråden.

Ingen vits av han og hisse seg opp.

Dere vet en god del begge to.

Så hvorfor ikke dele det med hverandre i stedet for å hisse seg opp.

Jeg fikk mange flotte svar fra deg, og meget gode forklaringer.

Du tok meg seriøst, selv med mine "dumme" spørsmål :o)

Så jeg kommer nok til å spørre mer etterhvert, men akkurat nå for tiden er jeg bare innenfor DOL når jeg skal koble ut litt....Skal undervise på kurs til helgen, og driver å forbereder meg til det. Så universet og andre spørsmål får vente :o)

Skrevet

10 ganger! Det må gjøre vondt for mannen! Jeg har aldri ronka mer enn 4 ganger på et døgn, og da var det helt jævlig siste gangen.

Utløsning 10 ganger altså?

Jeg er ikke sikker på det nøyaktige antallet, dette er mange år siden. Men jeg kom egentlig ut av tellinga den gangen også, så det var nok rundt 10.

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeg er ikke sikker på det nøyaktige antallet, dette er mange år siden. Men jeg kom egentlig ut av tellinga den gangen også, så det var nok rundt 10.

Heldig, du!

Skrevet

Har tre, den ene ligger i en nattbordskuff, men ikke i min, de andre to ligger på mitt soverom, men ikke i nattbordskuffen. ;o)

Hva om barna fant dem og kom ut i stuen og spurte hva de var ?? :o))

Sønnen til min venninne gjorde det, og hun hadde da besøk :o/

Hun ble sint på han :o/

Skrevet

Hva om barna fant dem og kom ut i stuen og spurte hva de var ?? :o))

Sønnen til min venninne gjorde det, og hun hadde da besøk :o/

Hun ble sint på han :o/

*Fnis* De ligger godt gjemt så jeg tror ikke det er noen overhengende fare for at ungene skulle finne dem.

Skrevet

*Fnis* De ligger godt gjemt så jeg tror ikke det er noen overhengende fare for at ungene skulle finne dem.

Du er tøff du :o)

Hadde blitt flau bare ved tanken å hatt en jeg :o/

Skrevet

Du er tøff du :o)

Hadde blitt flau bare ved tanken å hatt en jeg :o/

Det er vel ikke noe tøft ved å ha en dildo eller tre? Ikke er det noe flaut heller. :o) Bruker dem egentlig ikke så veldig ofte nå som jeg ofte har fri tilgang til ordentlig vare! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...