Gjest Frupu Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 ..Ikke fordi han har lav moral, jeg VET han er for at en skal være trofast i et forhold og selv er jeg ikke redd for at han skal "gå til" norn andre. Mitt problem er faktisk jeg har problem å forholde meg til at han drikker seg så full at han ikke vet hva han gjør. Jeg har tidligere konfrontert han med hendelser som har blitt meg fortalt etter at han har vært ute sammen med vennene sine. Det kan gå på flørt eller innhold i samtaler han har deltatt i, men han reagerer med sinne fordi han forsøker å kamuflere at han faktisk ikke husker. Jeg vet også at hans venner har benyttet seg av "kjøpt selskap" på turer han har deltatt på...Det har han faktisk fortalt meg selv, men sier samtidig at han ikke har deltatt på dette... Jeg må vel tro han på det. Han har nå vært i Thailand i 3 uker sammen med vennegjengen. Det er drikking og festing hver eneste dag... Jeg vet rett og slett ikke hva jeg kan/skal gjøre. Jeg er ikke sjalu for hva han eventuelt kan ha rotet seg bort i, men jeg er så fryktelig redd for eventuell smittefare.. Men jeg føler det blir helt feil å spørre han om han har gjort noe, blir sikkert oppfattet som et tillitsbrudd i seg selv. På en annen side av saken, vi kan jo ikke være sexuelt avholdene og jeg vet jeg kommer til å ha blanda følerser her... Hvordan kan jeg finne en løsning på dette uten å såre han? jeg tror ikke at han har gjort noe slikt, men samtidig vet jeg at det kan ha hendt om han har vært "utilregnelig i gjernings-øyeblikket" Noe nok vennene hans hadde moret seg stort over også.. Jeg var den som kom inn å "splitta" en sammensveiset ungkarsgjeng 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 I et sånt tilfelle hadde jeg faktisk forlangt en legeundersøkelse og en attest på at han er frisk før jeg hadde sluppet ham til i sengen igjen, i alle fall uten kondom. At man drar på gutte-/jentetur når man er i et forhold er helt greit, men å dra på en 3-ukers drikke- og knulletur med en gjeng single.... Veeel.... 0 Siter
Gjest bedre føre var Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 De prostituerte i Thailand er veldig innpåslitne ovenfor mannlige turister. Forlang skriftlig bekreftelse på at han har testet seg for kjønnsykdommer. 0 Siter
Gjest puttilpott Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Det gjør altså ikke noe om han har gjort noe så lenge han ikke er smittefarlig?? Hva slags forhold har dere da? Det er ok hvis han brukte kondom altså? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hva en mann i et forhold gjør på tur med single(?) folk som drar for å kjøpe horer, (mange drar jo dit mest for det) i tre uker?? Hva med heller å dra på tur sammen, eller som en vennegjeng? 0 Siter
Gjest frupu Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 I et sånt tilfelle hadde jeg faktisk forlangt en legeundersøkelse og en attest på at han er frisk før jeg hadde sluppet ham til i sengen igjen, i alle fall uten kondom. At man drar på gutte-/jentetur når man er i et forhold er helt greit, men å dra på en 3-ukers drikke- og knulletur med en gjeng single.... Veeel.... Jeg er kanskje unormal som tenker mer på en eventuell smittefare framfor selve akten.. Men det er nå riktignok nettopp smittefaren og den problemstillinga jeg står ovenfor. Jeg TROR ikke han har gjort noe, men føler sjansen for at det KAN ha hendt noe er tilstede.. Samtidig vet jeg at -uansett utfall (noen innrømmelse tror jeg ikke vil komme uansett)er det jeg som blir å tape på å bringe opp et slikt tema.. Det er jo heller ikke en "fylle og knulletur", men en feste-og guttetur. Jeg drar også på jenteturer til syden, så jeg synes det er flott at vi kan gjøre noe sammen med vennene våre også. Men alkoholkonsumet til jentene i gjengen begrenser seg til å dele en flaske vin til en bedre middag..Ingen fyll med andre ord. 0 Siter
Gjest kalkyle Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Jeg er kanskje unormal som tenker mer på en eventuell smittefare framfor selve akten.. Men det er nå riktignok nettopp smittefaren og den problemstillinga jeg står ovenfor. Jeg TROR ikke han har gjort noe, men føler sjansen for at det KAN ha hendt noe er tilstede.. Samtidig vet jeg at -uansett utfall (noen innrømmelse tror jeg ikke vil komme uansett)er det jeg som blir å tape på å bringe opp et slikt tema.. Det er jo heller ikke en "fylle og knulletur", men en feste-og guttetur. Jeg drar også på jenteturer til syden, så jeg synes det er flott at vi kan gjøre noe sammen med vennene våre også. Men alkoholkonsumet til jentene i gjengen begrenser seg til å dele en flaske vin til en bedre middag..Ingen fyll med andre ord. Feste og gutteturer, 3 uker i Thailand, er vel det samme som fylle-knulle tur, du lurer vel bare deg selv om du tror noe annet. Voksne folk i forhold kan neppe få det helt store ut av en slik tur? Og tre uker på guttetur? Har han igjen penger, ferie til å dra med deg da? Greit nok å ha tid til å gjøre noe med venner, men 3 ukers fylle tur til Thailand? Dere bor ikke sammen enda antar jeg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 "Javel, hvor mange fikk kameratene dine lurt til sengs da? Og du da?" Hadde jeg spurt med et smil. Hvis det er en ærlig og grei mann du har, så røper han seg nok. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 "Javel, hvor mange fikk kameratene dine lurt til sengs da? Og du da?" Hadde jeg spurt med et smil. Hvis det er en ærlig og grei mann du har, så røper han seg nok. Kom litt feil ut, jeg mener ikke at han er grei dersom han har bedratt deg...... 0 Siter
Gjest frupu Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 "Javel, hvor mange fikk kameratene dine lurt til sengs da? Og du da?" Hadde jeg spurt med et smil. Hvis det er en ærlig og grei mann du har, så røper han seg nok. Nei, jeg er helt sikker på at han ikke ville ha innrømmet noe om "uhellet" først hadde vært ute- til det har han alt for mye å tape! Økonomi og fellesferier blir ikke berørt, så selve turen er ikke problemet. "bare konsekvenser av for mye alkohol" 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Det gjør altså ikke noe om han har gjort noe så lenge han ikke er smittefarlig?? Hva slags forhold har dere da? Det er ok hvis han brukte kondom altså? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hva en mann i et forhold gjør på tur med single(?) folk som drar for å kjøpe horer, (mange drar jo dit mest for det) i tre uker?? Hva med heller å dra på tur sammen, eller som en vennegjeng? Enig. Jeg ville faktisk ikke akseptert at mannen min dro på slike turer. En guttetur er ok, men ikke sammen med ungkarer slik som i dette tilfellet. 0 Siter
petter smart Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hvis han drikker så mye at han ikke vet/husker hva han gjør, så krev at han slutter å drikke. Ikke èn dråpe. Så er spørsmålet hvordan du skal forsikre deg om han holder løftet (hvis han i det hele tatt lover det). 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Feste og gutteturer, 3 uker i Thailand, er vel det samme som fylle-knulle tur, du lurer vel bare deg selv om du tror noe annet. Voksne folk i forhold kan neppe få det helt store ut av en slik tur? Og tre uker på guttetur? Har han igjen penger, ferie til å dra med deg da? Greit nok å ha tid til å gjøre noe med venner, men 3 ukers fylle tur til Thailand? Dere bor ikke sammen enda antar jeg? Dette hadde ikke jeg akseptert. Du kan jo forlange at han tester seg selvfolgelig, og om han da er frisk, er alt liksom helt okey? Tyder det paa at han er trofast? Synes du godtar alt for mye av han, men det er min oppfatning. Saa lenge dere har det bra sammen, skal ikke jeg si saa mye mer.Hvordan dere har det er jo det viktigste! Husk aa ta vare paa deg selv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.