Gå til innhold

Jeltsin er død

Anbefalte innlegg

Gjest kanrataman
Skrevet

Hva vil DU huske han for? Er det en tåre i øyekroken?

Skrevet

Ikke en eneste tåre i øyekroken, og heller ikke det mest sjokkerende dødsfaller.

Hva jeg vil huske ham for...hmm, litt småsjanglete inn i møte med statsledere:-)

Gjest kanrataman
Skrevet

Ikke en eneste tåre i øyekroken, og heller ikke det mest sjokkerende dødsfaller.

Hva jeg vil huske ham for...hmm, litt småsjanglete inn i møte med statsledere:-)

Litt både og med Jeltsin. Men Gorbatsjov er er og blir min favorittpolitiker i Sovjet/Russland. Putin kan brenne.

Skrevet

Jeg feller ingen tårer for ham.

Hva jeg kommer til å huske ham for - fylla...

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeg feller ingen tårer for ham.

Hva jeg kommer til å huske ham for - fylla...

Ekte russer.

Skrevet

Han er vel godt preservert for ettertiden, lagt på sprit.

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeltsin Vodka er for lengst i butikkhyllene. Hver president får sin egen vodka der borte.

Gjest kanrataman
Skrevet

Bondevik Vodka ser vi neppe på lenge.

Skrevet

Jeltsin var mannen som innførte reell tale trykke og ikke minst reisefrihet til de undertrykte russerne. Dette fortjener han en evig heder og ære for, selv om økonomien under hans styre gikk helt skeis.

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeltsin var mannen som innførte reell tale trykke og ikke minst reisefrihet til de undertrykte russerne. Dette fortjener han en evig heder og ære for, selv om økonomien under hans styre gikk helt skeis.

Hyggelig bamse.

Skrevet

Ekte russer.

Uff, det finnes da mange mer normale russere da.

Skrevet

Hyggelig bamse.

Ja, en bamse, i motsetning til reven som sitter der nå..

Gjest kanrataman
Skrevet

Ja, en bamse, i motsetning til reven som sitter der nå..

Hund. Putin=hund. Litt Gollum.

En rev er vel også en slags hund.

Skrevet

Bringebær og fløte! Den udødelige replikken til dronning Sonja og Gro Harlem Bruntland.

Ellers har han forhåpentligvis villet det godt, men kjørt ganske mye på skeis i Russland mens landet var i sin mest sårbare fase etter Sovjetperioden.

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Har har vært politiker?

Trodde han var maskot for det russiske vinmonopolet jeg.

Skrevet

Jeg vtror jeg vil huske han mest for dette danseinnslaget, som også ble vist på TV i sin tid:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...