Gå til innhold

Sånne solcellelamper.....

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

er de noe tess?

Kommer kanskje til å sette opp ei lita gjestehytte på hyttetomta vår og kunne tenkt meg litt lys fra den lille hytta til "hovedhytta", da virker de jo fine disse her. (Da tenker jeg på det slaget som en setter ned i bakken)

Ser de selges flere steder, bla. på "Jysk".

Men er de noe tess, noen av dere som har som kan fortelle om erfaringene med disse?

Skrevet

Det kommer an på hvor mye lys du vil ha. De jeg har sett gir bare et svakt glødende lys, nok til at du finner veien, men ikke nok til å se stien.

Skrevet

Naboen har. Det kommer omtrent ikke lys fra dem i det hele tatt. Hadde heller gitt gjestene en lommelykt!

Skrevet

Svigerforeldrene mine har, og de lyser fint opp. Det er sannsynligvis forskjellige merker, ettersom AV og calendula har dårlige erfaringer.

Gjest Pontiac
Skrevet

Svigerforeldrene mine har, og de lyser fint opp. Det er sannsynligvis forskjellige merker, ettersom AV og calendula har dårlige erfaringer.

Kan tenke meg det er kvalitetsforskjeller ja.

Ei jeg kjenner fortalte også at det lyste opp fint.

Men så var det å vite hvilket slag som duger da :o

Gjest Pontiac
Skrevet

Naboen har. Det kommer omtrent ikke lys fra dem i det hele tatt. Hadde heller gitt gjestene en lommelykt!

Lommerlykter har vi vettu ;)

Men jeg synes det hadde vært litt fint å lyst opp stien fra ene hytta til den andre litt, ikke flombelysning altså men litt dust og pent lys.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det kommer an på hvor mye lys du vil ha. De jeg har sett gir bare et svakt glødende lys, nok til at du finner veien, men ikke nok til å se stien.

Hmmmm.....kunne tenkt meg en "sti" av disse langs stien slik at det ble lyst opp med et dust og pent lys som også guidet vegen litt.

Er visst forskjeller på disse her etter som jeg skjønner :)

Skrevet

Kan tenke meg det er kvalitetsforskjeller ja.

Ei jeg kjenner fortalte også at det lyste opp fint.

Men så var det å vite hvilket slag som duger da :o

De dyre kanskje? :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

De dyre kanskje? :-)

He he...det kan så være.

Men jeg har lært at det ikke alltid er det dyreste som er det beste, så da er det bedre å "drite på draget" med billige lamper enn dyre ;)

Hadde håpet noen hadde noen spesifike slag å gi meg :)

Skrevet

He he...det kan så være.

Men jeg har lært at det ikke alltid er det dyreste som er det beste, så da er det bedre å "drite på draget" med billige lamper enn dyre ;)

Hadde håpet noen hadde noen spesifike slag å gi meg :)

Desverre....

Min erfaring sier meg at ting som ligger i den mellomste prisklassen er best.

Gjest Pontiac
Skrevet

Desverre....

Min erfaring sier meg at ting som ligger i den mellomste prisklassen er best.

Jeg får sjekke litt rundt og høre med butikkbetjeningen :)

Skrevet

Jeg får sjekke litt rundt og høre med butikkbetjeningen :)

Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...