Gå til innhold

Har jeg debutert?

Anbefalte innlegg

Gjest blåsejobb
Skrevet

Jeg ble sugd i helga. Vi pulte ikke. Vi lå bare og koste og klinte litt, og plutselig var hun der.

Kan man da si at jeg har debutert seksuelt? Eller hva legger dere i det? Må penis føres inn i vagina for at man skal kunne si at man har sex? Jeg er vel fortsatt for jomfru å regne?

Gjest blåsejobb
Skrevet

Jeg vil si at du fortsatt er jomfru jah=)

Takk

Mary Poppins
Skrevet

etter min definisjon er du fortsatt jomfru.

Skrevet

Jeg vil si du har debutert seksuelt. Jeg vil i hvert fall ikke kalle deg jomfru.

Skrevet

Du har debutert på sugefronten, men du er fremdeles jomfru, eller det heter kanskje svenn når det er snakk om gutter? :o)

Skrevet

Jeg vil si at man er jomfru til man har hatt samleie. Men du har nok debutert seksuellt.

Regner med det frister til gjentagelse?

Gjest eller hur?
Skrevet

...men du har debutert seksuelt...:-)

Det har man vel bare ved å ha kysset? Det er jo sex det også?

Skrevet

Det har man vel bare ved å ha kysset? Det er jo sex det også?

Kyss=sex? Så det er ikke lov til å kysse før man er 16 år?

Gjest eller hur?
Skrevet

Kyss=sex? Så det er ikke lov til å kysse før man er 16 år?

Jo, det er lov å ha sex før man er 16 år.

Skrevet

Jo, det er lov å ha sex før man er 16 år.

Du vet hva jeg mener...

Gjest eller hur?
Skrevet

Du vet hva jeg mener...

OK. Men da har altså 15-åringer lov til å suge hverandre?

Skrevet

OK. Men da har altså 15-åringer lov til å suge hverandre?

Det er i hvert fall ikke mulig å dømme dem for noe. Det har vel skjedd at en eller annen hysterisk forelder har anmeldt tenåringens ett år eldre 16-årige kjæreste, men jeg har aldri hørt om noen dom.

Gjest eller hur?
Skrevet

Det er i hvert fall ikke mulig å dømme dem for noe. Det har vel skjedd at en eller annen hysterisk forelder har anmeldt tenåringens ett år eldre 16-årige kjæreste, men jeg har aldri hørt om noen dom.

Da er man ganske skrudd i pappen hvis man anmelder en 16-åring for sex med en 15-åring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...