Gå til innhold

Er "alle" forsvunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tilbake etter en tid uten tid til doling. Etter å ha bladd meg "litt" tilbake forstår jeg at folk ikke var så fornøyde med det nye lay outet i begynnelsen og at mange forlot forumet. Men har folk kommet tilbake eller er det nærmest dødt her inne nå?

*lurer*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg er her mye mindre enn jeg var før, og det er mindre aktivitet her inne ja.

Skrevet

De fleste er innom her av de som forsvant, aktiviteten har vært lav, MEN har økt godt på igjen :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg er her enda, men ikke så ofte som før. Men det tar seg opp... :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg forsvant, men har kommet tilbake. Men er her ikke så ofte for det, har rett og slett ikke tid.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har aldri forsvunnet herfra. Synes dol har en ubetinget fordel fordi det tiltrekker seg forskjellige folk og ikke har bare "faste brukere": Nå synes jeg aktiviteten er som før omtrent, nå skal det sies at jeg ikke er så fryktelig mye her inne, så jeg kan jo ta feil - men er da innom hver dag. Det er en del nye nick, evt. folk som har byttet nick, og det synes jeg er like greit.

Jeg har latt meg provosere så mye av disse "trollene" som er innom her, og som jeg vet folk ønsket å bli kvitt. Man kjenner dem jo igjen, og kan bare la være å¨svare. Dessuten er jeg slem nok til å synes at trolling kan ha sine festlige sider og at det kan komme mange snodige diskusjoner ut av trollete innlegg :)

Skrevet

kanskje de fikk seg "ett liv" ? tvilsomt

Her er et innlegg jeg skrev for et par år siden, fant det da jeg søkte på mitt gamle nick :o)

Hadde et annet nick den gangen..

Min kjærste fant ut at jeg var endel på DOL og laget masse bråk og lange diskusjoner....så jeg kuttet selvfølgelig han ut, og fikk meg et nytt liv her inne med nytt nick :o)

Liv utenom? Hva er det???

Vi bor her på Dol. Bofelleskap/kollektiv heter det ;o)

Vi er som alle andre familier, diskuterer de samme tingene...

Diskuterer :

-hva vi skal ha til middag.

-Hva vi skal putte i oppvaskmaskinen

-Hva vi skal vaske golver,takvegger osv. med

-Hvem som skal ta tran, og hvor en skal trene

- Sex, Hvem stilling vi skal ha i kveld osv..

-Prater om trygdede naboer og ler sammen om tabbene våre.

_er vi triste og lei. trøster vi hverandre, er vi kranglete og fulle av pms lar vi det gå utover hverandre...

Har noen mistet noe, leter vi i felleskap :o)

Innom alle temaer en familie kan rekke..

Vi har det faktisk "ålreit" sammen.

Utover dette er jeg i 200 % jobb og har 2 barn på 50%.. Og har utolig mange flotte venner jeg er mye sammen med + kjærste

Så jeg skjønner ikke helt spørsmålet om et "Liv utenom"... Eller du mener et liv utenfor, for da vil jeg si at jeg trives best innenfor ;o)

Trives på DOL jeg

:o)

Skrevet

Det er ganske mange som har kommet tilbake. Og mange som ikke dro også :)

Men vi ble superglade når vi fikk tilbake det vertikale oppsettet :)

Skrevet

Her er et innlegg jeg skrev for et par år siden, fant det da jeg søkte på mitt gamle nick :o)

Hadde et annet nick den gangen..

Min kjærste fant ut at jeg var endel på DOL og laget masse bråk og lange diskusjoner....så jeg kuttet selvfølgelig han ut, og fikk meg et nytt liv her inne med nytt nick :o)

Liv utenom? Hva er det???

Vi bor her på Dol. Bofelleskap/kollektiv heter det ;o)

Vi er som alle andre familier, diskuterer de samme tingene...

Diskuterer :

-hva vi skal ha til middag.

-Hva vi skal putte i oppvaskmaskinen

-Hva vi skal vaske golver,takvegger osv. med

-Hvem som skal ta tran, og hvor en skal trene

- Sex, Hvem stilling vi skal ha i kveld osv..

-Prater om trygdede naboer og ler sammen om tabbene våre.

_er vi triste og lei. trøster vi hverandre, er vi kranglete og fulle av pms lar vi det gå utover hverandre...

Har noen mistet noe, leter vi i felleskap :o)

Innom alle temaer en familie kan rekke..

Vi har det faktisk "ålreit" sammen.

Utover dette er jeg i 200 % jobb og har 2 barn på 50%.. Og har utolig mange flotte venner jeg er mye sammen med + kjærste

Så jeg skjønner ikke helt spørsmålet om et "Liv utenom"... Eller du mener et liv utenfor, for da vil jeg si at jeg trives best innenfor ;o)

Trives på DOL jeg

:o)

Godt svart... :-)

Skrevet

Jeg har aldri forsvunnet herfra. Synes dol har en ubetinget fordel fordi det tiltrekker seg forskjellige folk og ikke har bare "faste brukere": Nå synes jeg aktiviteten er som før omtrent, nå skal det sies at jeg ikke er så fryktelig mye her inne, så jeg kan jo ta feil - men er da innom hver dag. Det er en del nye nick, evt. folk som har byttet nick, og det synes jeg er like greit.

Jeg har latt meg provosere så mye av disse "trollene" som er innom her, og som jeg vet folk ønsket å bli kvitt. Man kjenner dem jo igjen, og kan bare la være å¨svare. Dessuten er jeg slem nok til å synes at trolling kan ha sine festlige sider og at det kan komme mange snodige diskusjoner ut av trollete innlegg :)

Jeg er slem nok til at jeg er enig med deg, bare det ikke blir for mye av det gode. :-) I grunnen er trolling mest patetisk...

Skrevet

Det er ganske mange som har kommet tilbake. Og mange som ikke dro også :)

Men vi ble superglade når vi fikk tilbake det vertikale oppsettet :)

Hehe... Jeg fikk nærmest panikk da jeg kom inn her og så det horisontale oppsettet. Jeg pustet lettet ut da jeg fikk endret det. :-)

Skrevet

Hehe... Jeg fikk nærmest panikk da jeg kom inn her og så det horisontale oppsettet. Jeg pustet lettet ut da jeg fikk endret det. :-)

Godt du bevarte roen nok til å endre det :)

Skrevet

Godt du bevarte roen nok til å endre det :)

Ja, man kan lett gå i panikk... :-)

Skrevet

Ja, man kan lett gå i panikk... :-)

Fikk jo lettere panikk selv også når de plutselig la om så totalt. Men vi var mange som sendte innlegg til webmaster, og vi ble hørt til slutt :)

Det var ganske slitsomt å være her en periode, men nå er det nesten perfekt :)

Skrevet

Fikk jo lettere panikk selv også når de plutselig la om så totalt. Men vi var mange som sendte innlegg til webmaster, og vi ble hørt til slutt :)

Det var ganske slitsomt å være her en periode, men nå er det nesten perfekt :)

Jeg ville også selv klaget hvis jeg hadde vært her i den perioden. Det vertikale oppsettet er det jeg liker ved dol som få andre foraer har.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er her mye mindre enn jeg var før, og det er mindre aktivitet her inne ja.

Det er ikke mye mindre aktivitet her nå.... Det har tatt seg godt opp igjen etter påske.

.-)

Skrevet

Jeg ville også selv klaget hvis jeg hadde vært her i den perioden. Det vertikale oppsettet er det jeg liker ved dol som få andre foraer har.

Helt enig!

Skrevet

Meg er det nok ikke så lett å bli kvitt nei ;o)

Skrevet

Meg er det nok ikke så lett å bli kvitt nei ;o)

Fint.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...