Gå til innhold

hvordan fikser jeg dette da?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg mistet en bok på tastaturet mitt, og den kom tydeligvis borti en knapp som gjorde at hele bilde på skjermen min har snudd seg 90 grader til høyre... hvordan får jeg dette tilbake?

Skrevet

Jeg fikk nylig en desperat telefon fra faren min som hadde klart å gjøre det samme - i Spania.

Siden jeg ikke ante svaret, og han var på telefon, foreslo jeg at han skulle peke på desktop'en, høyreklikke og velge "Egenskaper"; og å lete der etter noe som virket fornuftig.

Han fant løsningen i løpet av kort tid.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Slå av og på?

Nå måtte jeg le, for det er den teknikken jeg bruker hver gang det er noe feil med dataen, eller når kopimaskiner slår seg vrang;o)

Gjest lyspæra65
Skrevet

ctrl piltast kan være det du kom borti, vet dette har forvirret andre før. men varierer fra produsent til produsent, om det er ctrl F2 piltast eller lignende. Men prøv som ble nevnt her, skrivebordt - egenskaper - let der. Skal vel da stå en snarveiskode der også, slik at du unngår å trykke inn den kombinasjonen igjen.

Sjekk også manualen om du har, noen pcer kan man slå dette av på, at du ikke kommer borti det igjen.

Skrevet

Nå måtte jeg le, for det er den teknikken jeg bruker hver gang det er noe feil med dataen, eller når kopimaskiner slår seg vrang;o)

Og stort sett funker det helt fint! :o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Og stort sett funker det helt fint! :o)

Ja:o)

Skrevet

Når vi har et eller annet dataproblem på jobb, får vi alltid beskjed om å restarte. I mange tilfeller løser det problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...