Mary Poppins Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg mistet en bok på tastaturet mitt, og den kom tydeligvis borti en knapp som gjorde at hele bilde på skjermen min har snudd seg 90 grader til høyre... hvordan får jeg dette tilbake? 0 Siter
Atene Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg fikk nylig en desperat telefon fra faren min som hadde klart å gjøre det samme - i Spania. Siden jeg ikke ante svaret, og han var på telefon, foreslo jeg at han skulle peke på desktop'en, høyreklikke og velge "Egenskaper"; og å lete der etter noe som virket fornuftig. Han fant løsningen i løpet av kort tid. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Slå av og på? Nå måtte jeg le, for det er den teknikken jeg bruker hver gang det er noe feil med dataen, eller når kopimaskiner slår seg vrang;o) 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 ctrl piltast kan være det du kom borti, vet dette har forvirret andre før. men varierer fra produsent til produsent, om det er ctrl F2 piltast eller lignende. Men prøv som ble nevnt her, skrivebordt - egenskaper - let der. Skal vel da stå en snarveiskode der også, slik at du unngår å trykke inn den kombinasjonen igjen. Sjekk også manualen om du har, noen pcer kan man slå dette av på, at du ikke kommer borti det igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nå måtte jeg le, for det er den teknikken jeg bruker hver gang det er noe feil med dataen, eller når kopimaskiner slår seg vrang;o) Og stort sett funker det helt fint! ) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Og stort sett funker det helt fint! ) Ja:o) 0 Siter
fresja Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nå måtte jeg le, for det er den teknikken jeg bruker hver gang det er noe feil med dataen, eller når kopimaskiner slår seg vrang;o) Når vi har et eller annet dataproblem på jobb, får vi alltid beskjed om å restarte. I mange tilfeller løser det problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.