Gjest Så fortvilt situasjon.... Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg har vel det som på godt språk heter "møtt veggen". Vi jobber under ganske urettferdige forhold, som i begynnelsen provoserte meg voldsomt, og jeg var i mang en kamp med ledelsen. Uten resultat. Vi blir ikke møtt på halvveien overhodet, og jeg har kapitulert mer og mer den siste tiden. Andre blir bært på gullstol, noe som får de av oss som IKKE blir det, til å føle oss veldig små og verdiløse. Jeg sliter, noe så grusomt. Jobben har gått meg på psyken, forrige uke brøt jeg helt sammen. Jeg svimte av at utmattelse og mangel på søvn. Jeg sov hele uken, og hadde min første sykemelding på jobben. Legen konstaterte at fysisk er alt i orden, så her ligger problemet rent psykisk. Han anbefalte en god pause, men jeg ville ikke sykemeldes mer en den ene uken. Jeg søker jo jobb, hvordan kan jeg sitte i intervju med sykemelding i neven? Jeg føler meg virkelig presset, og mange kjenner meg nesten ikke igjen... Jeg er til vanlig veldig positiv, sprudlende og full av energi. Men nå.... Jeg orker ingenting, og har snart ikke selvtillitt igjen... Noen som har hatt det som meg, og har gode råd å komme med??? Hvordan skal jeg overleve denne situasjonen??? Vi er to som har motivert hverandre, og holdt hverandre oppe i hverdagen her. Min aller beste støttespiller har fått ny jobb, og jeg får panikk for å være her uten henne... Og neste mann slutter ut mai.... Hva skal jeg gjøre????? 0 Siter
Gjest Leylah Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg ville nok sykmeldt meg og sett etter ny jobb med en gang.. Friskmelde deg kan du gjøre selv når du eventuelt har fått ny jobb.. Kanskje du trenger antidepressiva eller psykologhjelp?? Det høres ikke bra ut der du er, det må jeg si.. 0 Siter
Gjest tenk positivt Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Prøv å tenke på at du snart får nye muligheter. Søk ny jobb og bruk fritiden på det du liker. Gå turer, vær med venner, les en bok. Lykke til! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Det blir ikke bedre av at du presser deg til å gå på jobb. Ta ut sykemelding og søk jobb imens. De du går til intervju hos trenger ikke å vite at du er sykemeldt. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Bytt jobb! Med arbeidsmarkedet som er i dag, burde det ikke ta lang tid å skaffe seg noe bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.