Gå til innhold

Selvbruningskremer - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tips til gode selvbruningskremer, eller bodylotion med selvbruningskrem? Har nå prøvd to typer bodylotion, Dove summer glow for lys til normal hud, og Garnier bodysummer. Jeg synes begge disse gir litt for mye gulfarge, derfor ønsker jeg å høre litt om hva andre synes om disse og andre kremer. Har så lyst å få litt fin farge uten å ty til solarium. Jeg har lys hudtype og blir ikke lett brun ved soling.

Gjest Pastima
Skrevet

Jeg bruker den sprayen de har på H&M, ahh, husker ikke hva den heter. Den er kobberfarget og koster rundt 125?? Den får man ikke flekker av og man blir brun=)

Skrevet

Jeg bruker den sprayen de har på H&M, ahh, husker ikke hva den heter. Den er kobberfarget og koster rundt 125?? Den får man ikke flekker av og man blir brun=)

Er det ikke vanskelig å få det jevnt når man sprayer det på? Og vil det ikke sette flekker på gulv etc (det vil vel alltid komme noe utenfor)?

Skrevet

jeg har dove summerglow med shimmer, og den er kjempe bra synes jeg. blir brun med en gang nesten og den blir ikke gul.

Gjest annlovinda
Skrevet

De få gangene jeg har brukt noe selvbruningskrem har jeg brukt dove.

Synes den er enkel å smøre ut, og så synes jeg fargen blir jevn.

Skrevet

jeg har dove summerglow med shimmer, og den er kjempe bra synes jeg. blir brun med en gang nesten og den blir ikke gul.

Det står ikke shimmer på den kremen jeg har. Har du den som er for normal til mørk hud kanskje?

Skrevet

Det står ikke shimmer på den kremen jeg har. Har du den som er for normal til mørk hud kanskje?

ja er den jeg har.. er den beste selvbruningskremen jeg har hatt hvertfall :)

Skrevet

ja er den jeg har.. er den beste selvbruningskremen jeg har hatt hvertfall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...