Gå til innhold

Atlas!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Finnes det noen ok atlas der ute? Trenger ett atlas som er bra.

hare1365380455
Skrevet

Takk. Du er god å ha. Du har brukt de selv så du vet at de er gode? Det har du nok. Takk for hjelpen du gir meg:)

Jeg har hørt at atlaset er bra, og det nettstedet har jeg ikke prøvd selv.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har hørt at atlaset er bra, og det nettstedet har jeg ikke prøvd selv.

Oki. Takk for tipsene. Kjekt å ha noe atlas ettersom jeg studerer:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er for øvrig et levende atlas.

Hvordan da? Kan du utdype det litt mer?

Skrevet

Hvordan da? Kan du utdype det litt mer?

Å være et levende atlas betyr at man kan mye geografi.

Gjest Tacomix
Skrevet

Å være et levende atlas betyr at man kan mye geografi.

ok, jeg har nå tenkt å starte å lære litt jeg også. Aldri for sent å bli rik på kunnskap;)

hare1365380455
Skrevet

Oki. Takk for tipsene. Kjekt å ha noe atlas ettersom jeg studerer:)

Jeg burde hatt et jeg også... Jeg hadde et gammelt atlas en gang, men så har det skjedd så mange endringer. :)

Skrevet

ok, jeg har nå tenkt å starte å lære litt jeg også. Aldri for sent å bli rik på kunnskap;)

Hva skal du gjøre da? Lære deg navn på verdens hav, pugge hovedsteder, lære å tegne alle verdens land, pugge hvilke land som grenser til hvilke...?

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg burde hatt et jeg også... Jeg hadde et gammelt atlas en gang, men så har det skjedd så mange endringer. :)

Ja, det har skjedd mange endringer i det siste. Hvertfall siden jeg gikk i grunnskolen. Så det er nyttig å ha et atlas:). Så i år tenkte jeg å få meg ett:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva skal du gjøre da? Lære deg navn på verdens hav, pugge hovedsteder, lære å tegne alle verdens land, pugge hvilke land som grenser til hvilke...?

hehe, nei jeg skal nok ikke pugge sånn sett. Men jeg skal bruke det i mitt studiet på en eller annen måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...