Gjest Lei reklamen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Er så lei all den reklamen som dukker opp på e-mail. Hvordan bli kvitt denne, må en gi beskjed til hver enkel eller? 0 Siter
birdie Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nei, det må du ikke finne på, det er det samme som å bekrefte at epostadressen din finnes og gjør bare vondt verre (den selges videre til andre). Det er i hovedsak to alternativer: opprett en ny epostadresse og dump den du har nå, eller installer et "vaskeprogram" som Mailwasher e.l. som sender reklame i retur med beskjed om at adressen ikke eksisterer. Det er også lurt å ha to epostadresser; en til venner og kjente og seriøs korrespondanse, og en til alle mulige steder der du må registrere deg for å få tilgang til noe. Og så må du ikke glemme å gi beskjed til vennene dine om at du ikke er interessert i kjedebrev og lignende, dette er ofte kun knep fra reklamefolket for å sanke inn epostadresser. Jeg anbefaler å opprette en GMail-konto, der er det ganske godt spamfilter, pluss at det er en enkel sak å kvitte seg med de få reklamene som allikevel slipper gjennom. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg er fornøyd med Yahoo. Jeg får kun den reklamen jeg selv har bedt om direkte fra reklamørene (??!). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.