Gå til innhold

Hvordan bli kvitt reklame på e-mail?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei reklamen
Skrevet

Er så lei all den reklamen som dukker opp på e-mail. Hvordan bli kvitt denne, må en gi beskjed til hver enkel eller?

Skrevet

Nei, det må du ikke finne på, det er det samme som å bekrefte at epostadressen din finnes og gjør bare vondt verre (den selges videre til andre).

Det er i hovedsak to alternativer: opprett en ny epostadresse og dump den du har nå, eller installer et "vaskeprogram" som Mailwasher e.l. som sender reklame i retur med beskjed om at adressen ikke eksisterer.

Det er også lurt å ha to epostadresser; en til venner og kjente og seriøs korrespondanse, og en til alle mulige steder der du må registrere deg for å få tilgang til noe. Og så må du ikke glemme å gi beskjed til vennene dine om at du ikke er interessert i kjedebrev og lignende, dette er ofte kun knep fra reklamefolket for å sanke inn epostadresser.

Jeg anbefaler å opprette en GMail-konto, der er det ganske godt spamfilter, pluss at det er en enkel sak å kvitte seg med de få reklamene som allikevel slipper gjennom.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Yahoo. Jeg får kun den reklamen jeg selv har bedt om direkte fra reklamørene (??!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...