kanratama Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Google lagrer alle dine søk, og sitter inne med store kunnskaper om deg. Hva synes du? Tror du de vil la seg overtale til å selge info om de får nok penger? De har selvsagt i utgangspunktet ingenting å gjøre med vårt privatliv. På den annen side er det kun tvilsomme personer som har noe å tape på det. Så kanskje er det gret? 0 Siter
double Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Helt greit for meg.. så lenge de ikke kan se når jeg bryter fartsgrensa 0 Siter
Kalevala Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg er skeptisk til at noen vet så mye om oss. Det kan tenkes at det kommer til å gå helt fint, at Google og andre som har forskjellig type kunnskap om oss aldri kommer til å misbruke det de vet. Men det kan jo bli spennende å se hvem som definerer hvilke personer som er "tvilsomme" Om 15 år f.eks. Har du lest George Orwells "1984"? (jeg gjetter at du har..) Den gjorde veldig inntrykk på meg. En forferdelig historie. 0 Siter
kanratama Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Jeg er skeptisk til at noen vet så mye om oss. Det kan tenkes at det kommer til å gå helt fint, at Google og andre som har forskjellig type kunnskap om oss aldri kommer til å misbruke det de vet. Men det kan jo bli spennende å se hvem som definerer hvilke personer som er "tvilsomme" Om 15 år f.eks. Har du lest George Orwells "1984"? (jeg gjetter at du har..) Den gjorde veldig inntrykk på meg. En forferdelig historie. Har ikke lest "1984". Har de fleste lest den, siden du regner med at jeg har lest den? Har hørt om forfatteren, veldig kjent. Men jeg aner ikke hva boka handler om. 0 Siter
Kalevala Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Har ikke lest "1984". Har de fleste lest den, siden du regner med at jeg har lest den? Har hørt om forfatteren, veldig kjent. Men jeg aner ikke hva boka handler om. Jeg tror ikke de fleste har lest den, men tenkte at du hadde ut fra måten du stilte spørsmålet på :-) Her er litt om boken: http://no.wikipedia.org/wiki/1984_(roman) 0 Siter
kanratama Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Hvordan vet du det? Har du ikke fulgt med i media i det siste? 0 Siter
kanratama Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Hvordan vet du det? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285080 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.