Gå til innhold

Google ser deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Google lagrer alle dine søk, og sitter inne med store kunnskaper om deg.

Hva synes du? Tror du de vil la seg overtale til å selge info om de får nok penger?

De har selvsagt i utgangspunktet ingenting å gjøre med vårt privatliv. På den annen side er det kun tvilsomme personer som har noe å tape på det. Så kanskje er det gret?

Skrevet

Helt greit for meg.. så lenge de ikke kan se når jeg bryter fartsgrensa :)

Skrevet

Jeg er skeptisk til at noen vet så mye om oss.

Det kan tenkes at det kommer til å gå helt fint, at Google og andre som har forskjellig type kunnskap om oss aldri kommer

til å misbruke det de vet.

Men det kan jo bli spennende å se hvem som definerer hvilke personer som er "tvilsomme" Om 15 år f.eks.

Har du lest George Orwells "1984"? (jeg gjetter at du har..)

Den gjorde veldig inntrykk på meg. En forferdelig historie.

Skrevet

Jeg er skeptisk til at noen vet så mye om oss.

Det kan tenkes at det kommer til å gå helt fint, at Google og andre som har forskjellig type kunnskap om oss aldri kommer

til å misbruke det de vet.

Men det kan jo bli spennende å se hvem som definerer hvilke personer som er "tvilsomme" Om 15 år f.eks.

Har du lest George Orwells "1984"? (jeg gjetter at du har..)

Den gjorde veldig inntrykk på meg. En forferdelig historie.

Har ikke lest "1984". Har de fleste lest den, siden du regner med at jeg har lest den?

Har hørt om forfatteren, veldig kjent. Men jeg aner ikke hva boka handler om.

Skrevet

Har ikke lest "1984". Har de fleste lest den, siden du regner med at jeg har lest den?

Har hørt om forfatteren, veldig kjent. Men jeg aner ikke hva boka handler om.

Jeg tror ikke de fleste har lest den, men tenkte at du hadde ut fra måten du stilte spørsmålet på :-)

Her er litt om boken:

http://no.wikipedia.org/wiki/1984_(roman)

Skrevet

Hvordan vet du det?

Har du ikke fulgt med i media i det siste?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...