Gå til innhold

Brød til 12-14 stk.

Anbefalte innlegg

Gjest planleggeren
Skrevet

Hvor mye må jeg ha av spiralloff eller rundstykker?

Hvor mye av f.eks. pålegg, karbonader, eggerøre og annet (salat)?

Skrevet

Hva er det for slags måltid som skal serveres? Frokost, lunsj, mellommåltid, som snack så de ikke blir slutne før middagen? Er det til barn eller voksne, menn eller kvinner?

Gjest planleggeren
Skrevet

Hva er det for slags måltid som skal serveres? Frokost, lunsj, mellommåltid, som snack så de ikke blir slutne før middagen? Er det til barn eller voksne, menn eller kvinner?

Kveld.

Voksne gjester.

Fødselsdag.

Skrevet

Kveld.

Voksne gjester.

Fødselsdag.

Så ville jeg satset på tre rundstykker til hver for sikkerhets skyld.

Skrevet

En gang jeg skulle skjære masse loffskiver i forbindelse med et arrangement, bestemte jeg meg for å telle etter hvor mange skiver det går på en slik loff slik at jeg visste til senere! :-)

Det var en sånn vanlig loff, omtrent på størrelse med et kneippbrød, og det var ca 15-18 skiver på en loff.

Så kan du jo bare regne ut hvor mange skiver folk gjerne spiser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...