Gjest planleggeren Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hvor mye må jeg ha av spiralloff eller rundstykker? Hvor mye av f.eks. pålegg, karbonader, eggerøre og annet (salat)? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hva er det for slags måltid som skal serveres? Frokost, lunsj, mellommåltid, som snack så de ikke blir slutne før middagen? Er det til barn eller voksne, menn eller kvinner? 0 Siter
Gjest planleggeren Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hva er det for slags måltid som skal serveres? Frokost, lunsj, mellommåltid, som snack så de ikke blir slutne før middagen? Er det til barn eller voksne, menn eller kvinner? Kveld. Voksne gjester. Fødselsdag. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Kveld. Voksne gjester. Fødselsdag. Så ville jeg satset på tre rundstykker til hver for sikkerhets skyld. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 En gang jeg skulle skjære masse loffskiver i forbindelse med et arrangement, bestemte jeg meg for å telle etter hvor mange skiver det går på en slik loff slik at jeg visste til senere! :-) Det var en sånn vanlig loff, omtrent på størrelse med et kneippbrød, og det var ca 15-18 skiver på en loff. Så kan du jo bare regne ut hvor mange skiver folk gjerne spiser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.