tiliti Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 I følge skatteetaten skal jeg finne beløpet for støtte til pass og stell av barn i årsoppgave fra NAV. Det står ikke der. Noen andre som har dette beløpet ført opp på årsoppgaven fra nav? Skal stå som punkt 245 visstnok. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Fradrag må man som oftest selv sørge for å få med. :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Fradrag må man som oftest selv sørge for å få med. :-) Ikke fradraget men beløpet som skal til fradrag i fradraget. Altså det som kommer til fradrag for meg er det som overstiger det jeg har fått i støtte. Støtte-beløpet skulle stått på årsoppgaven fra NAV skal man tro altinn/skatteetaten. Men der står det intet. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Ikke fradraget men beløpet som skal til fradrag i fradraget. Altså det som kommer til fradrag for meg er det som overstiger det jeg har fått i støtte. Støtte-beløpet skulle stått på årsoppgaven fra NAV skal man tro altinn/skatteetaten. Men der står det intet. Ja, da høres det litt rart ut. 0 Siter
Speak Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Det skal visstnok være 64% av virkelige utgifter. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Det skal visstnok være 64% av virkelige utgifter. Vet vel sånn ca hvor mye jeg fikk, attføring opererer med en fast månedssats på rundt 1700 kr mnd for fulltid. Men vet ikke eksakt. Jaja. Får skrive inn ca-beløp. 0 Siter
Gjest på attføring Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg trodde ikke man fikk fradrag for utgifter man får dekket av NAV? 0 Siter
Gjest på attføring Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Ikke fradraget men beløpet som skal til fradrag i fradraget. Altså det som kommer til fradrag for meg er det som overstiger det jeg har fått i støtte. Støtte-beløpet skulle stått på årsoppgaven fra NAV skal man tro altinn/skatteetaten. Men der står det intet. Å, det ja! Blir det nok til fradrag da? 0 Siter
Atene Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg får støtte som aleneforsørger, og hos meg er beløpet allerede trukket fra det som er innberettet fra sfo, så foreldrefradraget er korrekt. 0 Siter
tiliti Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Jeg trodde ikke man fikk fradrag for utgifter man får dekket av NAV? Det er det saken dreier seg om, jeg trenger å vite hvor mye jeg har fått fra NAV, det overskytende får man trukket fra. 0 Siter
tiliti Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Å, det ja! Blir det nok til fradrag da? Ja, jeg mottok bare 1700 kr mnd 10 mnd i året fra aetat mens barnehageutgiftene var 2400 kr mnd 11 mnd i året. I tillegg, i år, har jeg bare hatt støtte halve året så jeg skal ha fullt fradrag for resten. 0 Siter
Gjest på attføring Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Ja, jeg mottok bare 1700 kr mnd 10 mnd i året fra aetat mens barnehageutgiftene var 2400 kr mnd 11 mnd i året. I tillegg, i år, har jeg bare hatt støtte halve året så jeg skal ha fullt fradrag for resten. Ah, skjønner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.