Gjest isj! Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Har dei siste vekene av og til sett nokre flygande biller med lange følehorn i stova mi. Ikkje så ofte, sånn at eg har gløymt det for kvar gong. Dei siste fire-fem dagane derimot, har eg sett dei kvar dag, opp til 8-10 den eine dagen. Har jo sjølvsagt begynt å frykta at eg har eit problem.. Såg på bilde over vanlege skadedyr, og dei likna veldig på nymfen av såkalla tysk kakerlakk. Krise! Men kan dei fly? Og kor sannsynleg er det at det er sånne kryp som har dukka opp, eg har jo budd 3-4 år i huset utan å ha sett sånt og har ikkje vore ute og reist på lenge.. Nokon som har greie på sånt? Kva gjer eg eventuelt? Hjelp, dette er så ekkelt... :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg tror ikke kakerlakker kan fly - men er ikke 100% sikker. Hvor store er de da? Farge? 0 Siter
Gjest Ekle saker Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Tysk kakerlakk er den vanligste arten i hus i Norge, og du kan ha fått det i hus f.eks via matvarer. 0 Siter
Gjest Ekle saker Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Og ja, den type kakerlakker kan fly. 0 Siter
Gjest isj! Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg tror ikke kakerlakker kan fly - men er ikke 100% sikker. Hvor store er de da? Farge? Kroppen er vel cirka 10-11 mm, svart, med følehorn som er cirka ein centimeter lange. Kva gjer ein med sånt? 0 Siter
Gjest isj! Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Tysk kakerlakk er den vanligste arten i hus i Norge, og du kan ha fått det i hus f.eks via matvarer. Har kun sett dei i stova.. Ville dei ikkje likt seg bedre på kjøkenet eller badet? 0 Siter
Gjest isj! Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Har ved hjelp av det fabelaktige internettet funne ut at det ikkje er kakerlakkar men løvtrebarkbukkar.. :-) Dei kjem frå veden og den har eg kasta ut, så no håpar eg at problemet er løyst! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Har ved hjelp av det fabelaktige internettet funne ut at det ikkje er kakerlakkar men løvtrebarkbukkar.. :-) Dei kjem frå veden og den har eg kasta ut, så no håpar eg at problemet er løyst! Artilg navn - løvtrebarkbukker :-D Bra du fant det ut, og hvorfra de kom! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.