Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Liker noen av dere geologi? Jeg har nå startet med å like det. Hvordan jobb kan en få innenfor geologi? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 For det meste innenfor oljeindustrien. Jeg er veldig interessert i geologi og vurderte en stund å studere geologi. Men jeg kunne tenke meg å jobbe med å undersøke hvor neste skred vil komme osv, men det er ikke der de fleste jobbene er. På hjemmesidene til universitetene kan du lese om hva slags jobber du kan få. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 For det meste innenfor oljeindustrien. Jeg er veldig interessert i geologi og vurderte en stund å studere geologi. Men jeg kunne tenke meg å jobbe med å undersøke hvor neste skred vil komme osv, men det er ikke der de fleste jobbene er. På hjemmesidene til universitetene kan du lese om hva slags jobber du kan få. Takk for svar:) Jeg får søke litt rundt å sjekke. Å jobbe som geolog høres veldig kjekt ut:) Jeg har nå endelig funnet ut av hva jeg liker. Så nå vet jeg hva jeg vil med livet mitt:) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Takk for svar:) Jeg får søke litt rundt å sjekke. Å jobbe som geolog høres veldig kjekt ut:) Jeg har nå endelig funnet ut av hva jeg liker. Så nå vet jeg hva jeg vil med livet mitt:) Greit å ha funnet én ting. Jeg har så mange ting jeg kunne tenke meg å jobbe med. Det er vanskelig å bestemme seg... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Greit å ha funnet én ting. Jeg har så mange ting jeg kunne tenke meg å jobbe med. Det er vanskelig å bestemme seg... Håper at du også finner ut av hva du vil:) Jeg har nå brukt 2 år, kanskje det da er på tide å studere noe jeg virkelig liker. Fant det først sikkelig ut nå i april engang:) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Håper at du også finner ut av hva du vil:) Jeg har nå brukt 2 år, kanskje det da er på tide å studere noe jeg virkelig liker. Fant det først sikkelig ut nå i april engang:) Rakk du å søke? :-) Jeg regner med jeg har funnet ut av hva jeg vil studere. Jeg har i hvert fall søkt. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Rakk du å søke? :-) Jeg regner med jeg har funnet ut av hva jeg vil studere. Jeg har i hvert fall søkt. Det er bra at du har søkt på det du vil:) Ja, jeg fikk søkt jeg også Jeg rakk det heldigvis, så da håper jeg at jeg kommer inn også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.