Gå til innhold

Geologi

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Liker noen av dere geologi? Jeg har nå startet med å like det. Hvordan jobb kan en få innenfor geologi?

Skrevet

For det meste innenfor oljeindustrien. Jeg er veldig interessert i geologi og vurderte en stund å studere geologi. Men jeg kunne tenke meg å jobbe med å undersøke hvor neste skred vil komme osv, men det er ikke der de fleste jobbene er. På hjemmesidene til universitetene kan du lese om hva slags jobber du kan få.

Gjest Tacomix
Skrevet

For det meste innenfor oljeindustrien. Jeg er veldig interessert i geologi og vurderte en stund å studere geologi. Men jeg kunne tenke meg å jobbe med å undersøke hvor neste skred vil komme osv, men det er ikke der de fleste jobbene er. På hjemmesidene til universitetene kan du lese om hva slags jobber du kan få.

Takk for svar:) Jeg får søke litt rundt å sjekke. Å jobbe som geolog høres veldig kjekt ut:) Jeg har nå endelig funnet ut av hva jeg liker. Så nå vet jeg hva jeg vil med livet mitt:)

Skrevet

Takk for svar:) Jeg får søke litt rundt å sjekke. Å jobbe som geolog høres veldig kjekt ut:) Jeg har nå endelig funnet ut av hva jeg liker. Så nå vet jeg hva jeg vil med livet mitt:)

Greit å ha funnet én ting. Jeg har så mange ting jeg kunne tenke meg å jobbe med. Det er vanskelig å bestemme seg...

Gjest Tacomix
Skrevet

Greit å ha funnet én ting. Jeg har så mange ting jeg kunne tenke meg å jobbe med. Det er vanskelig å bestemme seg...

Håper at du også finner ut av hva du vil:) Jeg har nå brukt 2 år, kanskje det da er på tide å studere noe jeg virkelig liker. Fant det først sikkelig ut nå i april engang:)

Skrevet

Håper at du også finner ut av hva du vil:) Jeg har nå brukt 2 år, kanskje det da er på tide å studere noe jeg virkelig liker. Fant det først sikkelig ut nå i april engang:)

Rakk du å søke? :-)

Jeg regner med jeg har funnet ut av hva jeg vil studere. Jeg har i hvert fall søkt.

Gjest Tacomix
Skrevet

Rakk du å søke? :-)

Jeg regner med jeg har funnet ut av hva jeg vil studere. Jeg har i hvert fall søkt.

Det er bra at du har søkt på det du vil:) Ja, jeg fikk søkt jeg også:) Jeg rakk det heldigvis, så da håper jeg at jeg kommer inn også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...