Gå til innhold

Facebook igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Det finner du ut ved å ta et søk på google.

Skrevet

Jeg har hørt at folk har sammenlignet det med blink, men forskjellen er at du kun kan gå inn på profilen til de du har akseptert som venner. Og man ser ikke hvem du er inn på eller hvor mange ganger!!

Jeg har aldri vært på blink, men har facebook.... møter mange gammle kjente!! Koseli d, men tror hysteriet med facebook går over om ikke alt for lenge!!:)

Vet mange bruker profilen sin til å legge ut bilder og oppdatere vennene sine hva som skjer i livet deres.

Men har inntrykk av at det er fra alderstrinnene 14-29 som har facebook....

Skrevet

Jeg spør her...

Skrevet

Jeg har hørt at folk har sammenlignet det med blink, men forskjellen er at du kun kan gå inn på profilen til de du har akseptert som venner. Og man ser ikke hvem du er inn på eller hvor mange ganger!!

Jeg har aldri vært på blink, men har facebook.... møter mange gammle kjente!! Koseli d, men tror hysteriet med facebook går over om ikke alt for lenge!!:)

Vet mange bruker profilen sin til å legge ut bilder og oppdatere vennene sine hva som skjer i livet deres.

Takk for svar! :-)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Jeg spør her...

Hvorfor skal andre bruke tid på å svare deg bare fordi du er for LAT til å gidde å søke på Google?

Skrevet

Hvorfor skal andre bruke tid på å svare deg bare fordi du er for LAT til å gidde å søke på Google?

Jeg skrev selvsagt dette spørsmålet for at du skulle få gjort noe med behovet ditt for å slenge med leppa.

Gjest Facebook
Skrevet

Men hvordan finner man venner? Jeg får ikke til å søke der inne. Søkesiden er jo utrolig dårlig... Jeg vet at ei gammel venninne er der, og at hun bor i Bergen og er så og så gammel. Men det nytter jo ikke... På Blink fant jeg henne med en gang, men er Facebook sitt søkesystem vanvittig dårlig, eller er det jeg som misforstår?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Men hvordan finner man venner? Jeg får ikke til å søke der inne. Søkesiden er jo utrolig dårlig... Jeg vet at ei gammel venninne er der, og at hun bor i Bergen og er så og så gammel. Men det nytter jo ikke... På Blink fant jeg henne med en gang, men er Facebook sitt søkesystem vanvittig dårlig, eller er det jeg som misforstår?

Skriv inn hennes fulle navn så kommer hun opp om hun har facebook-profil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...