Gjest ReddHare23c Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg har fått i ansvar å arrangere reunion for ungdomsskoleklassen min, er 7 år siden vi gikk ut og den skulle egentlig være etter 5, så det er noe mange har ventet på. Lokale er allerede bestilt, mat må vel ordnes, alkohol får alle ta med selv. Noen som har gode tips til kvelden, hvordan gjør man ting? Er ikke så veldig sosial av meg og det var mange som ikke gikk overens på ungdomsskolen. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Ikke bekymre deg over at det var mange som ikke gikk overens den gangen. Sånn er det gjerne i den alderen, og de fleste bør være voksne nok nå til at de glemmer det for den ene kvelden. 0 Siter
lex Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Kan ikke la være å undre meg over hvorfor du bruker ordet "reunion" i et innlegg som ellers er på norsk? (Men det har selvsagt ikke noen betydning i forhold til spørsmålet ditt.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Vi hadde 5-års jubileum for videregående for (alt for) mange år siden. Det var veldig koselig. Vi spiste en god middag, det var bar der så vi fikk drukket oss litt avslappet, så var det dans etterpå. Det var ikke så mye organisert - og det var i grunnen veldig greit. Det var kjekt å bare kunne danse litt og så trekke oss litt tilbake og snakke med gamle, og nye venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.