Gå til innhold

Ungdomsskole reunion

Anbefalte innlegg

Gjest ReddHare23c
Skrevet

Jeg har fått i ansvar å arrangere reunion for ungdomsskoleklassen min, er 7 år siden vi gikk ut og den skulle egentlig være etter 5, så det er noe mange har ventet på.

Lokale er allerede bestilt, mat må vel ordnes, alkohol får alle ta med selv. Noen som har gode tips til kvelden, hvordan gjør man ting? Er ikke så veldig sosial av meg og det var mange som ikke gikk overens på ungdomsskolen.

Skrevet

Ikke bekymre deg over at det var mange som ikke gikk overens den gangen. Sånn er det gjerne i den alderen, og de fleste bør være voksne nok nå til at de glemmer det for den ene kvelden.

Skrevet

Kan ikke la være å undre meg over hvorfor du bruker ordet "reunion" i et innlegg som ellers er på norsk? (Men det har selvsagt ikke noen betydning i forhold til spørsmålet ditt.)

Skrevet

Vi hadde 5-års jubileum for videregående for (alt for) mange år siden.

Det var veldig koselig. Vi spiste en god middag, det var bar der så vi fikk drukket oss litt avslappet, så var det dans etterpå.

Det var ikke så mye organisert - og det var i grunnen veldig greit. Det var kjekt å bare kunne danse litt og så trekke oss litt tilbake og snakke med gamle, og nye venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...