Gå til innhold

Foreldresex?

Gjest Gruer meg til framtida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker da jeg var yngre at foreldrene mine kysset og klemte mye. En dag ferska jeg dem også i å knulle på soverommet.

Men det var før. Nå er de over 50, og jeg ser ikke slikt lenger? Er det vanlig at man slutter å tenne på hverandre når man blir litt eldre? Slutter å ha sex? Når skjer i så fall dette (sånn ca)? Er det vanlig at en av partene sier i fra at nok er nok, eller er det vanligere at man ikke snakker om det, bare slutter automatisk?

Gjest gamlemora
Skrevet

Tror nok heller det er sånn at de er litt mer forsiktige nå som du er blitt voksen - litt flaut å bli ferska, liksom.

Jeg er selv over 50, men vi er like ivrige som vi var før :) Det er jo selvsagt individuelle forskjeller, både OM de slutter med sex og på hvilken måte. Kan tenke meg at det bare går lenger og lenger mellom hver gang, til slutt er det år og dag siden.

Gjest du er nok veldig ung.
Skrevet

Du må nok være veldig ung! Da jeg var tenåring tenkte jeg også på at foreldrene mine sikkert ikke hadde sex fordi dem var så "gamle". Da var de i 40 års alderen.

Nå som jeg er i samme alder ler jeg av dette. Sexen blir jo bare bedre og bedre med årene! Og ikke tale om at vi skal slutte med dette før vi er godt opp i alderen. 70 år kanskje? Det finnes jo faktisk mennesker i 70 og 80 års alder som også har sex!

Vær glad for at foreldre har sex. Det betyr at de er glad i hverandre og har et veldig godt ekteskap som regel. Når sexen mangler helt i et forhold er det mange som ikke har det fint i ekteskapet skjønner du.

Skrevet

Du må nok være veldig ung! Da jeg var tenåring tenkte jeg også på at foreldrene mine sikkert ikke hadde sex fordi dem var så "gamle". Da var de i 40 års alderen.

Nå som jeg er i samme alder ler jeg av dette. Sexen blir jo bare bedre og bedre med årene! Og ikke tale om at vi skal slutte med dette før vi er godt opp i alderen. 70 år kanskje? Det finnes jo faktisk mennesker i 70 og 80 års alder som også har sex!

Vær glad for at foreldre har sex. Det betyr at de er glad i hverandre og har et veldig godt ekteskap som regel. Når sexen mangler helt i et forhold er det mange som ikke har det fint i ekteskapet skjønner du.

Jeg er 28 og foreldrene mine er midt i 50-åra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...