Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En veninne kommer å forteller meg en hemmelighet som IKKE må fortelles videre og ingen må få vite om det.Jeg spør om det er fler som vet om det og hun ramser opp 6 stykker.Er det da så hemmelig at hun bare må fortelle det til så mange?eller er det bare behov for oppmerksomhet kanskje;p

synes bare det var litt sært siden hun var "desperat" på at INGEN måtte få vite det.

Skrevet

Det er ikke sikkert hun vil at det skal ryktes utover, men hun har tydeligvis et stort behov for å få snakket om dette.

Gjest Petrinaa;)
Skrevet

Nja. spørs hva det var egentlig. Om jeg hadde vært gravid, ville den nærmeste venninna mi vite det, søstra mi, mamma, pappa og samboeren min få vite det de første 3 månedene fr.eks=)

Men er det noe annet, så kan 6 stk være mye ja=) Men ikke si det bort uansett, faller tilbake til deg alikevell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...