Gjest Lazzi Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Sier man det da direkte til sjefen eller tar man det høyere opp? Hva mener du? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Det kommer jo veldig an på situasjonen, men generelt er det vel greiest å ta opp problemene direkte med den det gjelder først. 0 Siter
Gjest Petrinaa;) Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg sa det til sjefen min en gang jeg jobbet i butikk, eller hintet frem til det.. Off, hun var et skikkelig dustehode: Ga de andre flere vakter enn meg, var frekk mot meg men ingen andre, alt som skjedde var min feil og hun baksnakket alle. Jeg sluttet, etter min erfaring gjør sjefer aldri noe med det. Vertfall de uprofesjonelle. Hadde jeg tenkt litt mer over det, hadde jeg gått til høyere hold, eller undersøkt om flere følte det samme slik de kunne gått sammen å hatt et møte=) 0 Siter
ekte nick Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg ville drøftet det med tillitsvalgt først. 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 http://www.shadowlawnpress.com/business/1201ways.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.