Gå til innhold

Når man er misfornøyd med sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier man det da direkte til sjefen eller tar man det høyere opp? Hva mener du?

Gjest mallet
Skrevet

Det kommer jo veldig an på situasjonen, men generelt er det vel greiest å ta opp problemene direkte med den det gjelder først.

Gjest Petrinaa;)
Skrevet

Jeg sa det til sjefen min en gang jeg jobbet i butikk, eller hintet frem til det..

Off, hun var et skikkelig dustehode: Ga de andre flere vakter enn meg, var frekk mot meg men ingen andre, alt som skjedde var min feil og hun baksnakket alle.

Jeg sluttet, etter min erfaring gjør sjefer aldri noe med det. Vertfall de uprofesjonelle. Hadde jeg tenkt litt mer over det, hadde jeg gått til høyere hold, eller undersøkt om flere følte det samme slik de kunne gått sammen å hatt et møte=)

Skrevet

Jeg ville drøftet det med tillitsvalgt først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...