Gå til innhold

Kjeks m/nøtter

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Da jeg var liten så likte jeg slike kjeks med nøtter oppå. Finnes de fremdeles? Vi kjøpte slike kjeks på det som heter coop nå.

Skrevet

Mener du slike med halve peanøtter oppå? Hvor man kunne få kjøpt de i to variasjoner, med eller uten sjokolade?

De har jeg iallfall sett i Rimi/Ica butikk, er ikke helt sikker på hvordan det er med Coop, men jeg tror det..

Gjest Tacomix
Skrevet

Mener du slike med halve peanøtter oppå? Hvor man kunne få kjøpt de i to variasjoner, med eller uten sjokolade?

De har jeg iallfall sett i Rimi/Ica butikk, er ikke helt sikker på hvordan det er med Coop, men jeg tror det..

Takk for svaret:o) Ja, det er slike med halve peanøtter oppå:) Jeg har nemlig ikke sett disse på en god stund, så ble litt bekymret her idag. Fikk så lyst på slike kjeks igjen, gamle barndomsminner:)

Men da får jeg prøve å leite litt på rimi. Har nemlig ikke sett slike på min ica butikk. Ellers får jeg prøve å gå til coop en dag. Takk for hjelpen:)

Gjest Cezalion
Skrevet

Takk for svaret:o) Ja, det er slike med halve peanøtter oppå:) Jeg har nemlig ikke sett disse på en god stund, så ble litt bekymret her idag. Fikk så lyst på slike kjeks igjen, gamle barndomsminner:)

Men da får jeg prøve å leite litt på rimi. Har nemlig ikke sett slike på min ica butikk. Ellers får jeg prøve å gå til coop en dag. Takk for hjelpen:)

De selger i allefall slike på Europris.

Gjest Tacomix
Skrevet

De selger i allefall slike på Europris.

Takk for svar:) Men da er det synd at jeg ikke har Europris i nærheten:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...