villee Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg har akkurat vært på ferie og plutselig fungerte verken VISA debetkortet mitt som jeg har hos Skandiabanken eller VISA kredittkortet mitt som jeg via gebyrfri.no. Vi ringte banken og fikk høre at det var et stort problem å få brukt VISA i utlandet pga noen midlertidige feil. Dette ble ordnet etter noen timer og vi hadde heldigvis kontanter, men hva om dette skjer igjen når jeg er i utlandet og vi står uten penger? Dermed tenkte jeg å "sikre" meg med et kredittkort til som da ikke er VISA men feks. Mastercard og da trenger jeg hjelp fra dere! Hva er forskjellen på VISA og feks. Mastercard? Jeg har nå VISA kredittkort via gebryfri.no og er veldig fornøyd med det - Kan dere anbefale noen kredittkort som ikke er VISA og som er gebyrfritt så lenge jeg betaler ved forfall? 0 Siter
flowy Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med Statoil mastercard. http://www.statoildetaljhandel.no/FrontServlet?s=sdh&state=cardlist 0 Siter
lex Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg har Mastercard fra re:member (tidligere creditcard, se www.creditcard.no) for å ha et alternativ til Visa om noe skulle skje. Det er noen forskjeller hva gjelder uttak av kontanter i minibank, men det har minimal betydning fordi det kun er noe jeg ville gjøre i nødstilfeller. 0 Siter
villee Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Jeg har Mastercard fra re:member (tidligere creditcard, se www.creditcard.no) for å ha et alternativ til Visa om noe skulle skje. Det er noen forskjeller hva gjelder uttak av kontanter i minibank, men det har minimal betydning fordi det kun er noe jeg ville gjøre i nødstilfeller. Jeg har sett litt på re:member og det virker ok, men jeg er alltid litt skeptisk. Det eneste jeg kanskje kommer til å bruke det til er når jeg er i utlandet og handler i butikker, restauranter osv. Bruker det ikke til å ta ut penger i minibank, vareuttak e.l. Tror/vet du om kortet er helt gebyrfritt så lenge jeg betaler alt tilbake innen forfall? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.