Gjest Rrose Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hei, ser du har tatt silva kurs, vil du si det er verdt pengene? Jeg liker og har sansen for sånt! Jeg syns det var veldig interessant. Det flotte er jo at du kan repetere kurset så mange ganger du vil etterpå for kunn 400 kr. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg syns det var veldig interessant. Det flotte er jo at du kan repetere kurset så mange ganger du vil etterpå for kunn 400 kr. Jøss, det høres fint ut. Kanskje ikke alle metodene fenger med en gang, men etterhvert, så da er det greit å repetere ja Spørs om ikke jeg melder meg på noe ja Takk for svar! Og du må gjerne si "hvem jeg er" 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jøss, det høres fint ut. Kanskje ikke alle metodene fenger med en gang, men etterhvert, så da er det greit å repetere ja Spørs om ikke jeg melder meg på noe ja Takk for svar! Og du må gjerne si "hvem jeg er" Dette er en enkel teknikk men den krever at du praktiserer den. Det har ikke jeg gjort. Jeg har hatt det litt stressende i det siste og det å meditere tre ganger om dagen har jeg ikke klart å konsentrere meg om. Når du går på kurs så repeterer du og det er lettere når du er sammen med mange andre og skyver alt annet i livet bort for en stund. Hehe du sitter jo nesten bare å sover gjennom hele kurset så du blir veldig uthvilt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.