charitte Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Nå har jeg vært helt og fullstendig røykfri i drøyt 7 uker. Har nok fått litt bedre apetitt, men ikke lagt på meg så mye. (Jeg ville gjerne det). Har ms, og trodde den skulle bli litt bedre, men har den blitt noe, er det dårligere. Må da for pokker snart oppleve noe positivt? :-( 0 Siter
Gjest Zyliz Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hvorfor skulle du merke bedring ift. MS ved å slutte å røyke? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer med røykeslutt!! Du er jammen flink Jeg er i startfasen, og har hatt en røyk pr dag siste to dagene. Et godt råd på veien fra deg kunne vært fint? Ang ms og røyk, så vet jeg lite om hvordan de påvirker hverandre. Se det positive i at du ikke laster kroppen med nikotin lengre. Jeg ville trodd du hadde merket deg bedre kondis nå? Lykke til meg kosthold og trening, for det er bra og et must for ms pasienter.......... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.