Gå til innhold

Hørt om Onecall?

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Mobilselskap som gir deg 88 minutter ringetid og 78 sms gratis pr. mnd.

Er det mulig da? Har lett med lupe etter de skjulte gebyrene, men kan så langt ikke finne noe. Hva lever de av da? Satser på at kundene overskrider ringetid/sms...

Ikke er det reklamefinansiert heller så vidt jeg kan forstå.

Noen med erfaring?

Skrevet

De har et minstebeløp som de fakturerer hver mnd. Husker ikke helt, men var det 69,-? Det fungerer helt greit. En nær person har brukt det noen mnd. Ikke noe problem.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

De har et minstebeløp som de fakturerer hver mnd. Husker ikke helt, men var det 69,-? Det fungerer helt greit. En nær person har brukt det noen mnd. Ikke noe problem.

Hmm, har de det! Da er det ikke gratis, men det er det jo ingenting som er.

Takk!

Hilsen

Gjest mallet
Skrevet

På nettsidene står det at de ikke fakturerer noe minstebeløp.

Skrevet

Jeg har akkurat byttet over til OneCall og fikk første regning for noen dager siden. Når man betaler med Efaktura så er det ingen fakturapris eller abonnement. Dersom man vil få regning i posten så koster det 39 kr, tror jeg.

På 2 mnd har jeg brukt 175 kr på SMS og samtaler. Pga. gratis minutter og SMS så ble regningen på 101 kr. Det er ikke så verst med 101 kr på 2 mnd! :) Det er ca. 1/4 av det jeg betalte da jeg hadde abonnement hos Netcom.

Synes det virker bra :)

Skrevet

Det er ingen skjulte gebyrer. Jeg har det selv og har nesten gratis telefon for tida. :)

Skrevet

de opererer ikke med noen minstebeløp...

Elisabeth1365380359
Skrevet

Du tenker på IPEA. De har også gratis sms og ringetid. Noe mindre enn onecall, og de har minstebeløp på 30 kr eller noe sånt.

Skrevet

Hmm, har de det! Da er det ikke gratis, men det er det jo ingenting som er.

Takk!

Hilsen

35 kroner i minstebeløpet. Det vil si at dersom du ringer sånn at regningen ville blitt på under 35 kroner en måned, så vil regningen uansett bli på 35 kroner.

Skrevet

På nettsidene står det at de ikke fakturerer noe minstebeløp.

De hadde i hvertfall et minstebeløp for noen mnd. siden. Om de har endret det vet jeg ikke.

Skrevet

de opererer ikke med noen minstebeløp...

Da har de endret dette:-)

Skrevet

Du tenker på IPEA. De har også gratis sms og ringetid. Noe mindre enn onecall, og de har minstebeløp på 30 kr eller noe sånt.

Nei, tenker på Onecall. Men da har de antagelig endret dette. Leste om det på slutten av fjoråret, og da hadde de minstefakturering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...