kragens Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hva er dine topp tre mest irriterende ting, generelt. 0 Siter
Spirello Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 1. At folk sitter iog nikker og sier "mmm" MMm "ja" "ja" "ja" hvert sekund mens du forteller noe. Blir GAL av det! 2. At folk avbryter når man snakker og sporer over pånoe annet så man ikke får frem poenget. 3. Snorking! Kunne drept gubben om natta når jeg ligger våken pga. han.. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Når jeg skal fylle bensin og det står biler foran pumpene. De som eier bilene står og spiser eller spiller på automater eller gjør andre ting bortsett fra å stå og betale bensinregninga. Kommer ikke på noe annet akkurat nå. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 1. At folk sitter iog nikker og sier "mmm" MMm "ja" "ja" "ja" hvert sekund mens du forteller noe. Blir GAL av det! 2. At folk avbryter når man snakker og sporer over pånoe annet så man ikke får frem poenget. 3. Snorking! Kunne drept gubben om natta når jeg ligger våken pga. han.. 1. rasisme og forskjellsbehandlig, var en sak nettopp i sverige at ei dame ble nektet å gå på bussen pga burka, han krevde å se henne før hun fikk komme på. har noen opplevd å måtte identifisere seg på bussen før? han ble heldigvis sparket og muliges anmeldt. men slike holdninger la vi da for faen fra oss i hele europa etter krigen slutta vel? 2. Folk som ikke tar til seg kritikk. F eks de mener at "alle" som gjør det er det noe galt med, men selv gjør de noe like irriterende/feil, og når noen påpeker dette, klikker det omtrent for dem. 3. At penger får styre så mye av samfunnet. At dokumentert farlige stoffer fremdeles er i salg, pga myndighetene/firmaer vil tape altfor mye penger på å stoppe dette og betale erstatninger/søksmål. Og at folk flest tror at myndigheter og store firmaer ikke har hemmeligheter for oss. 4. (ble visst et 4 punkt her nå hihi) at folk flest tror på det "alle" mener, selv om ingen har lest noe bevis på at det stemmer. at folk ikke leser om ting på egenhånd og gjør seg opp en mening, men heller mener "vet ikke" eller " det som folk flest mener". Mange myter og holdninger kunne vært vekke for godt om folk ble litt mer kritiske til alt, og mer lystne til å lære, ikke bare lese overskrifter. Og at media så klart skrev om litt viktigere ting enn britney spears jævla hår. Pga folk flest kjøper avisene med slike overskrifter. Klart andre småting kan irritere meg og, slik som dere andre her: 1. At reklamene skrur opp lyden et par hakk, slik at de bråker og skriker ennå mer en nødvending (sikkert flere enn meg som har merket dette..volumet øker i pausen av seg selv), og at reklamer skal blinke og skifte bilder hvert halve sekund. (får migrene av for mye blinking og bråk, men likeve, friske folk må da syns dette er plagsomt og) 2. Prisen på matvarer, at sunne ting er KNALLDYRT mens søplemat uten særlig innhold koster det halve. Og så klager regjering på at nordmenn er feite og i dårlig form. Jaja. 3. Spam-mail. Spesielt invitasjoner til facebook og slikt "piss", fra folk jeg blokka for et år siden. De burde jo strengt tatt ha greid å slette meg til nå, når jeg ikke logga på hos dem for over et år siden? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 At søpla aldri går ut av seg selv... Snorkingen til mannen min (stakkars) Glemme ting så jeg får liten tid 0 Siter
vanilje Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Spørs om jeg klarer å begrense meg til 3 punkter... Enig med en under her, at reklamen har så avsindig høyt volum... Køsniking på bussen, gamle damer og smågutter...Gamle damer er helt utrolig på det der... Enda mer buss...alt folk kan få seg til å snakke om på bussen, klarer ikke 5 min uten mp3-spiller, ungdom som snakker om ulovlig fyll, gamle damer om sykdommer, noen om dop, noen kliner etc..... At jeg (og mange med meg) må bruke tusenvis av kroner på briller/kontaktlinser, når andre slipper unna. Reklamer for bleier og bind *puke* Kommer sikkert på mer etterhvert... 0 Siter
Gjest mine ting Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Har ikke så god økonomi. Mannen som ikke gidder gjøre noe hjemme. Køer. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Dagens 3 på topp: Hundeeiere som ikke plukker opp bikkjemøkka etter seg, folk som MÅ på buss/trikk/bane før du får kommet av, bussjåfører som kjører som om hvert eneste busstopp var en gedigen overraskelse. Vi får håp det bli likar i mårra. :-) 0 Siter
kanratama Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 1. Kristne 2. Overfladiske damer 3. Slangeforbud i Norge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.