Gå til innhold

Drømmer!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva er det egentlig drømmene vil fortelle oss? Jeg har drømt to spennende og mystiske drømmer de to siste nettene.

Nå har jeg også begynt å skrive ned hva jeg drømmer.

Skrevet

Hei! Drømmer er kroppens egen måte å takle informasjonen/opplevelsene vi har hatt og får. At du drømmer mye nå kan jeg forstå, fordi du har mye å styre med, eksamen mm. Ja du gjør lurt i å skrive ned drømmene, gjerne prøve å tyde dem også. :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei! Drømmer er kroppens egen måte å takle informasjonen/opplevelsene vi har hatt og får. At du drømmer mye nå kan jeg forstå, fordi du har mye å styre med, eksamen mm. Ja du gjør lurt i å skrive ned drømmene, gjerne prøve å tyde dem også. :)

Hei! Takk for svaret:) Den ene drømmen skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg drømte, men jeg har hatt det i tankene i noen år. Den andre var virkelig okey. Den forstår jeg. Kanskje jeg skulle ha skrevet mine drømmer til deg, så kanskje du hadde forstått, hehe;)

Ja, mye har jeg å styre med for tiden. Så jeg håper jeg drømmer noen slike drømmer også, som gir svar på mine oppgaver:) Men hvordan tyder jeg mine drømmer? Hva skal jeg se etter, osv?

Jeg fant ut at jeg måtte skrive ned drømmene mine nå. Jeg drømmer jo hver natt når det skjer mye. Lurer på om jeg drømmer noe i natt:)

Skrevet

Drømmer reflekterer livet ditt. Mange ting skjer i underbevisstheten som du ikke får fordøyet skikkelig om dagen. Da bruker kroppen natta til å fordøye disse inntrykkene.

Det er overhodet ikke noe overnaturlig ved drømmer.

Gjest Tacomix
Skrevet

Drømmer reflekterer livet ditt. Mange ting skjer i underbevisstheten som du ikke får fordøyet skikkelig om dagen. Da bruker kroppen natta til å fordøye disse inntrykkene.

Det er overhodet ikke noe overnaturlig ved drømmer.

Takk for svaret:) Jeg forstår ikke hvorfor jeg drømte en av de drømmene, men det er vel som du skriver, at det kommer fra uderbevisstheten. Tror jeg må starte å tyde mine drømmene nå:)

Gjest skummelt
Skrevet

Ja det skulle jeg likt å vite. Her en natt drev vi og kjørte rundt i bilen med en død mann uten hode, som om det var den naturligste ting av verden. Skulle gjerne hatt den historien tolket.... eller kanskje ikke he he

Gjest skummelt
Skrevet

Ja det skulle jeg likt å vite. Her en natt drev vi og kjørte rundt i bilen med en død mann uten hode, som om det var den naturligste ting av verden. Skulle gjerne hatt den historien tolket.... eller kanskje ikke he he

OK, nå har jeg sjekket linkene til lyspæra. jeg drepte fyren og skar av ham hodet og forklaringen er: To dream that you have committed a murder, indicates that you are putting an end to an old habit and your former ways of thinking. Og hodet som mangler indikerer at jeg har tatt en dårlig beslutning som jeg kanskje angrer på.

Det verste er at det stemmer ganske bra. *grøss* ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hehe, for en historie. Lurer på hva den drømmen betyr, ja. Det er jo ikke helt normalt, det du drømte der.

Jeg prøver nå å tyde mine drømmer etter nettsidene jeg fikk tips om av lyspæra65, men jeg synes det er litt vansklig når det er så mange symboler involvert. Men en lærer vel å tyde sine drømmer etterhvert.

Jeg vil hvertfall prøve å finne ut av mine drømmer.

Gjest Tacomix
Skrevet

OK, nå har jeg sjekket linkene til lyspæra. jeg drepte fyren og skar av ham hodet og forklaringen er: To dream that you have committed a murder, indicates that you are putting an end to an old habit and your former ways of thinking. Og hodet som mangler indikerer at jeg har tatt en dårlig beslutning som jeg kanskje angrer på.

Det verste er at det stemmer ganske bra. *grøss* ;-)

Hjelpes meg. For en drøm og hva den betydde. Håper mine drømmer stemmer også:) Dette er litt spennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...