Gå til innhold

Jenter med bart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har indiske og pakistanske jenter ofte bart?

Gjest lyspæra65
Skrevet

tror kanskje det er fordi de har mer av disse fargestoffene som gir dem helt svart hår og mørkere hud enn europere..

Skrevet

tror kanskje det er fordi de har mer av disse fargestoffene som gir dem helt svart hår og mørkere hud enn europere..

Ja, god forklaring.

Norske jenter har sikkert også bart, men den er så blond at den synes ikke.

Men hva med norske brunetter?

Skrevet

Ja, god forklaring.

De fjerner den nok bare :)

Skrevet

De fjerner den nok bare :)

Logisk forklaring, så jeg tror på den.

Gjest lyspæra65
Skrevet

Ja, god forklaring.

norske brunetter er tross alt ikke naturlig brune i huden, så de har ikke så mye fargestoff i kroppen.

Skrevet

Alle har bart i større eller mindre grad, men den vises ikke så godt på hvite.

Skrevet

Alle kvinner har hår på overleppa (så sant de ikke tar dem bort). Kvinner med mørkt hår, har også mørkt kroppshår - og derfor synes det bedre.

Jeg tror også at det er mer akseptert der å la hårene være. Vi her i vesten skal jo helst være hårløse som nyfødte fugleunger...

Skrevet

Ja, god forklaring.

Det er ikke bare farven. De har mer hår også og det er sikkert genetisk. Jeg er brunette og jeg har ikke bart og jeg napper heller ikke hår i ansiktet annet enn litt på øyebrynene da.

Men jeg har ett enslig hår under skjeven som kan bli 5 cm langt. Jeg er så sløv at jeg hadde ikke sett det selv. Da jeg møtte min nåværende samboer så trodde han at jeg ville ha det der dinglene. Da han til slutt påpekte det ble jeghelt paff...Så det ene håret der napper jeg altså:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...