pekkaline Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 ville bare si at dere får godt vær til helgen Ser faktisk ut til at vi kan sole oss alle som en vel? Håper dere andre også får finvær. Her kan dere sjekke: http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=110047002&country=Norge 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Du er jo alltid så hyggelig du:o) Jeg måtte sjekke været her jeg bor og det står at her jeg bor så blir det litt varmere enn Bergen:) Men det er på tide at Bergen får sol, det er jeg enig i:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Du er jo alltid så hyggelig du:o) Jeg måtte sjekke været her jeg bor og det står at her jeg bor så blir det litt varmere enn Bergen:) Men det er på tide at Bergen får sol, det er jeg enig i:) Ja de gangene de får sol så er det jo nesten sensasjon hehe. Jeg unner alle litt gledelig sol og varme. Jeg satser på fint utevær allerede fra i morgen 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Ja de gangene de får sol så er det jo nesten sensasjon hehe. Jeg unner alle litt gledelig sol og varme. Jeg satser på fint utevær allerede fra i morgen De har ikke mange soldager pr.år hvertfall. Her idag så er det sol, kanskje jeg da skal ta med bøkene mine med ut å sette meg et sted. Håper du har sol idag:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.